Typ letadla: | B737-86Q |
Letiště: | Mombasa - Moi International (MBA/HKMO) |
Společnost: | SmartWings (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVW |
Autor: | Vladimír Másilko |
Datum pořízení: | 01/2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2719× |
03.01. Charter Praha - technické mezipřistání Hurghada - Zanzibar - Mombasa - Hurghada - Praha
Já sám sem v Mombase v tento den nastupoval a cca 9 dní předtím vystupoval. Nejdřív se střídají cestující na Zanzibaru (část letadla) a zbylá část cestujících se střídá v Mombase
VM2: Pak tedy popisek pod foto nedává smysl. Je tam uveden datum, typ letu a druh mezipřistání a trasa, vše se logicky vztahuje k fotografii, tedy k Mombase. Navíc jsem stejný let kdysi absolvoval, v MBA nikdo nevystoupil ani nenastoupil, akorát se tam čerpalo palivo. Dodnes mi nikdo nevysvětlil, proč nenatankovali v ZNZ jako ostatní společnosti. Asi proto, aby si ty poskoky cestující řádně užili.
Na mezikontinentální let tohle křáp je, bez pochybnosti.
na Zanzibaru a v Mombase se střídali cestující, technické mezipřistání je v obou směrech v Hurghadě
pku2: Docela tak o ochotě turistů platit to není. Cestovky z některých okolních států to prodávají levněji a non stop widebody. Nakonec o tom se zde napsalo již dost. Spíš by mě zajímalo, proč je v Mombase TECHNICKÉ mezipřistání?
Nejsem si zcela jist zda je nejrozsirenejsi letadlo sveta krap nicmene je pravda ze na dlouhe trate si umim predstavit i lepsi variantu nicmene svetu veli ceny a porad je tato varianta nejlevnejsi a dokud nebudou lide ochotni zaplatit vice tak se bude proste letat i Zanzibar s B737.
S tímhle křápem letět do Zanzibaru? Brr, to někdo podstoupí dobrovolně nebo to je součást nějakého alternativního trestu?
Jen s pravdou ven jak to je při výcviku :-D Buď to dostaneš kšilt a nebo zaslepené okénko :-D
Kluci neblbněte, ještě si bude někdo myslet, že se s tím lítá IFR výcvik :-) a ještě přes půl zeměkoule hi.
Celkem 13 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Brru: V MBA se bere palivo vždy, pokud vím, tak na ZNZ se nebere z důvodu délky dráhy...