Typ letadla: | XL-113 |
Letiště: | Mladá Boleslav (LKMB) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-UXA |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 05/1991 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2794× |
Aerotechnik
St.Guenther:Ano, to by mohlo být, tak já to dopíšu k fotce:-)
P.Popelář: ...aha tak už jsem s tou LKMB přišel s křížkem po funuse :-)
....pardon ještě jednou otravuji, bude to nejspíš LKMB, protože ten domeček s komínem a červenou střechou stále stojí a vypadá (až na 3 střešní okna) stejně viz. www.mapy.cz/#x=14.897159&y=50.401538&z=18&l=15&d=coor_14.896862%2C50.401474_1&t=s&q=50%25C2%25B024'5.305%2522N%252C%252014%25C2%25B053'48.703%2522E&qp=14.895382_50.401112_14.897619_50.401906_18 a L-200 Morava stojí před velkým hangárem a XL-113 na trávě před původním dřevěným v trávě, tam kde dnes občas "parkuje" m.j.An-2 Vladimír Pavlata-Beta air
ST.Guenther.: díky za info , tak to asi bude Ml.Boleslav, je tam ještě L-200 s logem Škoda.
...já se do toho nerad pletu, ale v roce 1991 to létalo (od r.89) u Agropodniku Chotětov (což je jižně od M.Boleslavi)...m.j. kromě letiště v Berděčíně byla v té době v provozu práškařská zpevněná (asfalt 550x15 m) plocha Bezno (u Chotětova...a snad tam i vedla železiční vlečka)...ale to nemělo tehdy motor Rotax, ale Tatra AT-714. Motor Rotax 912 do XL-113 byl namontován až současným majitelem panem Seidlem a na nových značnách OK-9121 je od roku 2010 (hangárován na letišti v Hořovicích)
Jirka:Ano, je to stejné letadlo
Jedná se o stejné érko? Vivat s Rotaxem 912. Foceno na 1. sletu LAA v říjnu tohoto roku v Jihlavě.
//bzk-01.rajce.idnes.cz/Jihlava_-_slet_LAA_-_6.10.2012/#DSC02945.jpg
Díky za upozornění, prostě v tom mám......ještě by to mohla být Mladá Boleslav, prosím pokud by někdo mohl upřesnit.....v té době se vzalo auto a jelo bud na letecký den, nebo se objelo víc menších letišt a mám v tom chaos, omlouvám se.
To skutečně nejsou Kunovice
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
XL-113 se používal hlavně na mikropostřiky,nádrž byla místo pravého sedadla (je to upravený Vivat) .Motor byl vyroben Tatrou.Podle vyprávění to létalo dobře,ale na plný plyn se vrtule přetáčela.