Typ letadla: | L410UVP |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Estonian Border Guard Aviation Corps |
Registrace: | ES-PLY |
Autor: | Ondřej Zábranský |
Datum pořízení: | 11/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2239× |
12.11. Přílet na údržbu, s/n 810727
to Tomas: ja myslim, ze to nebude kvuli majitelum PPL, ale spis pozadavku na vybaveni, tusim, ze EGPWS je povinny prave nad 5700 kg...
Velke celni sklo melo lihove odmrazovani.Male elektricky vyhrivane.
Jestli se nepletu, tak MTOW je snížena pouze papírově. To proto, aby s ní mohli létat i držitelé PPL.
Jiná čelní skla jsou z důvodu jejich vyhřívání. Tyto velké jsou vyhřívány horkým vzduchem. Malé (novější provedení) jsou vyhřívány elektricky. Menší plocha=menší el. zátěž.
Taky tyto velké skla nebyly moc praktické. Výhled byl stejně omezen palubní deskou a jen se do koutu mezi sklem a pal. deskou hromadil mrtvý hmyz.
Kvůli tomu má i jiné zasklení kabiny (větší)?
4 Nevim:
L 410 UVP-LW (Low Weight) má sníženou MTOW na 5700kg oproti 6400kg u L 410 UVP.
UVP-LW Nevi nekdo co znamena to LW?
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
"Velké" zasklení je původní (typy A, MA, UVP) před zavedením elektricky vyhřívaných oken. Okna jsou odmrazována lihem, což je dosti nepraktické a ne úplně účinné. U letounů s MTOW nad 5700 kg je také povinný TCAS II, což je především pro nekomerční provozovatele velmi drahá záležitost.