Typ letadla: | TU154M |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 1016 |
Autor: | Matěj Hejma/saw+ |
Datum pořízení: | 10/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3720× |
Tak oba krasavci pujdou do muzea :-) uz je to jiste
Nic to ale nemění na tom, že pro mě to bylo a bude to nejhezčí letadlo, které kdy bylo postaveno. Koukám tady na ně každý den cestou do práce a je mi smutno, když je vidím tady stát tak ladem.
nechapu o cem je hadka?
TU 154 jsou prenadherna letadla ale o nekolik generaci zpet. Jak bylo receno, A319 doleti dele, mnohem mensi naklady na provoz, jen 2 motory misto 3, svetova sit a bezproblemove nahradni dily, mnohem mensi spotreba, vyssi komfort a flexibilita. a spec. povoleni pro Tucka brzy skonci... nevidim zadnou nevyhodu v tom ze mame (nadherne) A319ky
Co me zarazilo je ze jsem byl pod dojmem ze tyto letouny se jiz davno prodaly a mimo CR!
Jenomže my nejsme v africe Filipe.
Yangoo: i ja dekuji, ze jste vypsal nekolik nejdulezitejsich duvodu, proc je Tu 154 nezcela vyhovujici pro provoz v 21 stoleti. Ja uz na to nemam silu, protoze mam pocit, ze nekteri mistni prispevatele {bohuzel i ti kteri se zde objevuji pravidelne], bud nectou komentare pod fotografiemi anebo zcela programove neustale papouskuji stejne vety. O tom, ze vladni letadla maji vyjimku, samozrejme vim, ale v kontextu s Vami uvedenymi duvody, jsem proste napsal, ze uz civilizovanem svete v podstate letat nemohou. Mimochodem, staci se podivat do tabulky stroju v aktivnim provozu a myslim, ze dojdeme k zaveru, ze tomu tak i je.
Já jsem zcela přesvědčen, že ty letadla už neodletí.
yango: ...dík za vyčerpávající vysvětlenou, tyhle důvody si myslím také, spotřeba, hlučnost, přístrojové vybavení a moderní letecký průmysl v RA už dnes těžko hledat. A právě proto pochybuji, že se ty Tůčka z těch Kbel někdy vznesou k novému majiteli, tak maximálně 1kus k p. Tarantíkovi do Zruče u Plzně a druhý popojede o kus zpět rovnou do muzea nebo pod autogen...
Mají to prodat do ruska...tam by za to byli ještě rádi.
K bodu tři bych ještě dodal, že zájem leteckých společností z krajin SNS (a taky z řady dalších krajin zejména třetího světa) o letadla domácí produkce je značný, ale v praxi to funguje tak, že když si objednají pět letadel s dodáním v příštích pěti letech, tak můžou být rádi, když dostanou jedno a neváznou k němu dodávky náhradních dílů. To si to pak každý raději rozmyslí.
Celkem 24 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ano, jeden z nich zamíří do Olomouce. I když nejspíš na kusy a kamiony...
olomouc.idnes.cz/olomoucke-letecke-muzeum-vystavi-prezidentsky-special-tupolev-vaclava-havla-1he-/olomouc-zpravy.aspx?c=A141210_2123281_olomouc-zpravy_stk