Detail fotografie

B737-436


Autor: milhaus
Datum pořízení: 09/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3022×

Popis:

Dnes (11.9.) byl přeregistrován bývalý OK-WGX, poslední B737-400 v České republice, novým provozovatelem je španělská společnost Calima Aviacion sídlící na Las Palmas.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Miros - nepřihlášený host (...71.213...)
14.09.2012 23:46

milhaus: no zrovna toto WGX (naštěstí jsem ho ještě loni stihl) mi způsobilo pěkný "střep" v hlavě :-) předtím mi nebylo dobře v Karthago 733 a Tunisair 735... Airbusy bez problému, tudíž asi to fakt náhoda nebude. Ale jinak jsou to krásná éra

milhaus (...103.7...)
14.09.2012 22:29

to Nice Vectoring:Myslím, že Airbus na piloty myslí taky dost:
1. mnohem lepší výhled
2. elektricky ovládané sedačky
3. výsuvný stolek
4. vytápění podlahy kokpitu
5. srozumitelnější prezentace systémů na ECAM
6. nižší úroveň hluku

milhaus (...103.7...)
14.09.2012 22:17

Miros: Co se týká přetlakování, tak mi tayk přijde, že airbus ho má jemnější k uším. Na B737CL se navíc vyskytují dva typy přetlakového systému, analogový u letadel vyrobených cca do roku 1996 a digitální u novějších, ten byl převzat i na B737NG. Ten analogový je samozřejmě o něco hrubější.

Miros - nepřihlášený host (...71.213...)
14.09.2012 16:31

NiceVectoring: Tak to je výstižné a souhlasím!! Jako pax upřednostňuji A (pohodlí, zvuk motorů a hydrauliky během pojíždění), co se týče vzhledu zvenku i řízení letadla, tak B. I když kokpit je pohodlnější rovněž u A320.
Jen se ještě chci zeptat: Je možné, že A320 má lepší natlakování kabiny než starší 737my? Párkrát mě totiž bolela hlava a celkově mi bylo tak nějak divně v classic 737 a v A320 nikdy...

Dan (...143.169...)
13.09.2012 23:58

NV: To je pomerne trefne :-)

NiceVectoring - nepřihlášený host (...70.105...)
13.09.2012 20:41

... někde jsem četl: "Boeing vyrábí letadla pro piloty a Airbus pro cestující".

milhaus (...103.7...)
13.09.2012 00:00

A320 má proti B737 prostornější kabinu cestujících, prostornější kokpit, možnost vozit kontejnery, používá modernější technologie, zejména FBW(fly by wire) a CFDS(centralized fault display system) z navigačního hlediska má tři inerce místo dvou, takže v případě závady jedné z nich neztrácí kategorii.

Petr Sidak - nepřihlášený host (...141.0...)
12.09.2012 14:17

Mne připadá, že za rozšíření Airbusů stojí primárně Evropské loby. Protože z mého pohledu to vypadá, že jej v nejvyšší míře používají hlavně Evropské aerolinky. Vyjímku tvoří pouze A340 a A380, které nemají adekvátní konkurenci. Ale beru-li srovnání výkon/cena, připadají mi Boeingy výhodnější (srovnání A320 vs B737). Navíc B737 je hezčí a vydává hezčí zvuk při startu :-D

Miros - nepřihlášený host (...71.213...)
12.09.2012 13:12

co je na Airbusu socialistického a na Béčku kapitalistického?? Mimochodem o kapitalismu si myslím svoje...Airbusy má dnes většina společností, něco na tom bude :-)
Jenom mě napadá: co bude s piloty boeingů? Přeškolení na A320?

Omar Baba - nepřihlášený host (...67.81...)
12.09.2012 10:27

Pavel: dyk maj ještě čtyři 55Ska, ne? fakt je ten, že bylo třeba omladit. ty B737 jsou z roku 1992. Holt eurohujer Tvrdík, musel podepsat smlouvy na socialistické airbusy místo na kapitalistické boeingy.

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace