Detail fotografie

TU154M


Typ letadla: TU154M
Letiště: Praha - Kbely (LKKB)
Společnost: Czech Air Force (CEF)
Registrace: 1016
Autor: Cibulka Tomáš
Datum pořízení: 06/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2764×

Popis:

Tu-154 výrobního čísla 96A1016 vyroben v roce 1996, který je odstaven čtyři roky na kbelském letišti je podle informací ze serveru rzjets.net prodána do Kyrgyzstánu.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Lmo - nepřihlášený host (...112.28...)
02.12.2014 23:12

Tak obe tucka pujdou do muzea.uz je to jiste

MIREK - nepřihlášený host (...80.252...)
28.07.2012 11:47

To letadlo si proste rika o muzeum,mohko by tam skoncit M.

arteye (...100.182...)
25.07.2012 11:40

vždycky když čtu, že tahle či ona mašina už ,,neodletí" popadne mně jakési smutno. Napdalo mně, že klidně mohly létat v armádě a do Afghanistánu, místo nefunkčních CASA :-)) kdyby nedejbože je tam někdo sestřelil, žádná škoda, a to co je přišroubované na CASA, by se na tučko dalo dát taky :-))

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
25.07.2012 00:07

Rado sa stalo. Ja by som sa len malinko poopravil - Kyrgyzstan vydal spomínaný zákaz až koncom minulého roka, takže ten nesúvisí s tým, že stoja tak dlho v Kbeloch. Ale je to ďalší dôvod predpokladať, že už nikdy neodletia.

Dan (...143.169...)
24.07.2012 23:15

yango: Dik, hodnotny prispevek.

yango - nepřihlášený host (...105.149...)
24.07.2012 22:48

Kyrgyzstan mal byť len zastávkou na ich ceste do Iránu. Lenže Irán najprv stopol dovoz ruských ojetin a neskôr úplne zakázal prevádzku sovietskych strojov. Následne ju zakázal aj Kyrgyzstan (čím si okrem iného dočasne zastavil všetku vnútroštátnu leteckú dopravu v krajine), takže tieto 154-ky boli minulý rok na predaj za tuším 11 mil. USD komplet aj s náhradnými dielmi, čo som už vtedy považoval za nereálnu cenu. Dnes, keď sa počet lietajúcich 154-iek dá spočítať na prstoch, sú predajné zrejme už len do šrotu.

sovick4 - nepřihlášený host (...178.83...)
24.07.2012 22:33

Vše bylo získáno v rámci umoření ruského dluhu - 1016 je z roku 1996 a 1003 dokonce z roku 2000, takže jsou to skoro nové mašiny.
A spolehlivé byly taky - s takovým vládním Challengerem (5105, r.v. 1991) se to nedá srovnat - sice "západní technika", ale hádejte proč po jeho koupi zůstaly oba dva Jak-40 (r.v. 1978-9) :)

Zvědavec - nepřihlášený host (...200.150...)
24.07.2012 18:55

vyrobeno 1996? To tenkrát někdo dobrovolně koupil ruskou mašinu, nebo jsme to dostali za umazání dluhu?

PetrM (...179.215...)
24.07.2012 15:43

to urcite.....nakonec si ho koupim na zahradu :D

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace