Typ letadla: | A320-214 |
Letiště: | Lisabon (LIS/LPPT) |
Společnost: | TAP Portugal (TAP/TP) |
Registrace: | CS-TNI |
Autor: | Michal Žilka |
Datum pořízení: | 06/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4725× |
11.06. Letiště v Lisabonu využívá k tankování podzemního rozvodu paliva. Vlastní přečerpávání zajišťují tyto čerpadlové vozy.
rejpal: tak tak,když už podzemní rozvod mají i v takových afrických pr.. jako je Niamey, Entebbe nebo Port Hartcourt...
Vlasta: heavy mašiny mají vstupy na obou křídlech, takže je jde plnit i ze dvou cisteren najednou (tedy až 4ma hadicema:)
V Praze bude "levnější" za několik let zánovní plochu rozkopat a zbudovat to tu taky :)
...sa čudujem, že to ešte nespravili v Ostrave...
M_V.... letadlo ma plnici panel jen na jednom kridle. Plnic odtud muze ovladat kolik paliva natankovat do jednotlivych nadrzi.
Michal Žilka: klid, Komárek je nestandardní....
Standard to asi je, ale když v Praze a na spoustě jiných menších letišť pořád vídáme ty krásné dlouhé cisterny, co se tak roztomile motají mezi letadly... Myslel jsem, že pro našince to může být zajímavé.
P.S.: Že bychom v PRG nedosahovali standardu? :-(
Michale, ale to je přece naprostý standard.
Dá se z jednoho místa natankovat celé letadlo, nebo to pak musí objet a druhé křídlo tankovat zvlášť?
Aha! Před 14ti dny jsem cosi podobného pozoroval v Paříži na CDG a myslel jsem, že se jedná o hovnocuc. Tak jsem zase chytřejší...
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Rejpal:V Praze to bylo:-D