Detail fotografie

A319-111


Typ letadla: A319-111
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: RusLine (RLU/7R)
Registrace: VP-BDY
Autor: Metaxa
Datum pořízení: 04/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2708×

Popis:

Během údržby




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



JS - nepřihlášený host (...100.25...)
17.05.2012 22:19

Vyhod je hned nekolik - pozarni bezpecnost rozhodne a diky tomu, ze dusik neni vlhky jako vzduch, take ochrana proti korozi vlastniho disku kola, dale absence kysliku-starnuti gumy a neposledni rade ma dusik vetsi stabilitu pri extremnich teplotnich rozdilech, kterym je pneumatika dopravniho letadla behem sveho provozu vystavena.

M_V - nepřihlášený host (...105.5...)
17.05.2012 13:33

A jaký je důvod plnění dusíkem? Požární bezpečnost, nebo životnost pneumatik? U osobních aut to některé pneuservisy taky nabízejí (pod různými tajuplnými názvy jako "supersměs"), má to hlavně být suché, tzn. bez vlhkosti, a taky bez kyslíku, který způsobuje stárnutí gumy.

JS - nepřihlášený host (...100.25...)
16.05.2012 13:58

A jeste jedna zajimavost - kola na letadlech se plni pouze dusikem. Nikdy ne stlacenym vzduchem.

JS - nepřihlášený host (...100.25...)
16.05.2012 13:51

Tak zhruba 200PSI (13.6 atm/ 13.8 bar)
Samozrejme je to u kazdeho typu letadla jine, ale vetsinou neco mezi 160 - 220 PSI.

ucho76 - nepřihlášený host (...108.106...)
16.05.2012 11:22

Tak mě napadá, na kolik se hustí taková pneumatika u dopravních letadel?

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace