Detail fotografie

B737-9F2/ER


Autor: Michal Korecký
Datum pořízení: 17.04.2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3008×

Popis:

17.04. První návštěva B737-900 Turkish Airlines v Praze na lince z Istanbulu.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



IP - nepřihlášený host (...0.231...)
18.04.2012 02:03

A která letecká společnost (nejen) v Evropě dnes není? :-(

Pro rýpaly - Turecko žádá o přístup do EU, proto je z tohoto hlediska nyní zařazuji mezi letecké společnosti Evropské. Toto je ale diskuze někam jinam.

Fotka krásná, éro taky ;-)

Kemal Atatürk - nepřihlášený host (...179.67...)
17.04.2012 23:43

na to že jsou 500 mil EUR ve ztrátě hezký alotrium...

JS - nepřihlášený host (...41.73...)
17.04.2012 16:43

Puvodni 737-900 je sice o 2,4m delsi, nez -800, ale ma stejnou maximalni kapacitu cestujicich = 189. Toto je maximalni pocet lidi pro letadlo s 8 nouzovymi vychody v kabine. Tzn. oproti -800 zadne vetsi vyhody, krome moznosti vetsich rozestupu sedacek, vice mista pro kuchyn atd., coz vsak z ekonomickeho hlediska neni zajimave pro provozovatele. Take MTOW a kapacita paliva a nakladu zustala stejna jako u -800.

Az pridanim dvou nouzovych vychodu (model -900ER) se kapacita zvetsila na 215 cestujicich a zaroven se puvodni model -900 prestal vyrabet. Mimo jina vylepseni patri i vetsi dolet, nez jine modely z rodiny B737 a zvyseni uzitecneho nakladu.

holupa - nepřihlášený host (...111.122...)
17.04.2012 15:36

Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...

holupa - nepřihlášený host (...111.122...)
17.04.2012 15:35

Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...

holupa - nepřihlášený host (...111.122...)
17.04.2012 15:34

Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...

Michal Maňák (...113.63...)
17.04.2012 15:31

Mám jí taky,to mám radost :-)

tomáš k - nepřihlášený host (...240.166...)
17.04.2012 15:18

Dotaz pro zasvěcené: Všiml jsem si, že některé 900-ky mají v zadní části další nouzové dveře a některé ne. Podle čeho se určuje výroba? Podle toho zda letadlo bude v konfiguraci Y nebo CY ? Díky

Petros - nepřihlášený host (...67.81...)
17.04.2012 14:57

to Jakub: Pro ČSA to holt byla neperspektivní linka......jo byla, protože většina cestujících neletí do Istanbulu, ale přestupují dále do asie. To ČSA nabídnout nemohlo.

igi421 - nepřihlášený host (...216.172...)
17.04.2012 14:55

to eon. Musim potvrdiť, jedlo sme mali asi najlebšie ake som kedy na palube jedol. Dokonca nam dali varené jedlo aj na trase Istanbul - Ankara hoci let trval iba asi 50min.Pre mňa zatial najlebšie aerolinie s ktorými som doposial letel. Ani Qatar sa mi tak nepáčil ako oni.

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace