Typ letadla: | B737-9F2/ER |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Turkish Airlines (THY/TK) |
Registrace: | TC-JYB |
Autor: | Michal Korecký |
Datum pořízení: | 17.04.2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3012× |
17.04. První návštěva B737-900 Turkish Airlines v Praze na lince z Istanbulu.
na to že jsou 500 mil EUR ve ztrátě hezký alotrium...
Puvodni 737-900 je sice o 2,4m delsi, nez -800, ale ma stejnou maximalni kapacitu cestujicich = 189. Toto je maximalni pocet lidi pro letadlo s 8 nouzovymi vychody v kabine. Tzn. oproti -800 zadne vetsi vyhody, krome moznosti vetsich rozestupu sedacek, vice mista pro kuchyn atd., coz vsak z ekonomickeho hlediska neni zajimave pro provozovatele. Take MTOW a kapacita paliva a nakladu zustala stejna jako u -800.
Az pridanim dvou nouzovych vychodu (model -900ER) se kapacita zvetsila na 215 cestujicich a zaroven se puvodni model -900 prestal vyrabet. Mimo jina vylepseni patri i vetsi dolet, nez jine modely z rodiny B737 a zvyseni uzitecneho nakladu.
Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...
Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...
Nouzový východ v zadní části mají pouze verze 900 ER, klasické 900s jej nemají. Onen nouzák mají i 900-ky TK, pouze na této fotce není vidět...
Mám jí taky,to mám radost :-)
Dotaz pro zasvěcené: Všiml jsem si, že některé 900-ky mají v zadní části další nouzové dveře a některé ne. Podle čeho se určuje výroba? Podle toho zda letadlo bude v konfiguraci Y nebo CY ? Díky
to Jakub: Pro ČSA to holt byla neperspektivní linka......jo byla, protože většina cestujících neletí do Istanbulu, ale přestupují dále do asie. To ČSA nabídnout nemohlo.
to eon. Musim potvrdiť, jedlo sme mali asi najlebšie ake som kedy na palube jedol. Dokonca nam dali varené jedlo aj na trase Istanbul - Ankara hoci let trval iba asi 50min.Pre mňa zatial najlebšie aerolinie s ktorými som doposial letel. Ani Qatar sa mi tak nepáčil ako oni.
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
A která letecká společnost (nejen) v Evropě dnes není? :-(
Pro rýpaly - Turecko žádá o přístup do EU, proto je z tohoto hlediska nyní zařazuji mezi letecké společnosti Evropské. Toto je ale diskuze někam jinam.
Fotka krásná, éro taky ;-)