Typ letadla: | MIG21R |
Letiště: | Košice (KSC/LZKZ) |
Společnost: | Slovak Air Force (SQF) |
Registrace: | 1923 |
Autor: | Michal Maňák |
Datum pořízení: | 11/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2752× |
Toto letadlo bylo vyrobeno 19.03.1970. První let v ČSSR 03.07.1971. Poslední let na Slovensku 06.09.1994. Za tuto dobu nalétal 1392 hod. Na podvozkové části je zřetelně vidět, že je již dlouhou dobu odstaven v části aeroklubu Košice.
Nemyslím si, že by 1392 hodin bylo extrémně málo. Koukal jsem na nálety uvedené u letadel vystavených ve Kbelích a mají tam i pod 1000 hodin.
No ono taky těch mašin i pilotů bylo hodně,takže těch letových hodin na mašinu a pilota nebylo zas tak moc.To není jako dneska,kdy po vstupu do Nato se počet letových hodin radikálně zvýšil.Dneska má 14 Gripenů nalítáno za šest let 13 tisíc hodin,to vychází 929 hodin na jednu mašinu.
a ja jsem se seknul taky a pocital jsem 32 let misto 23... odectu dobu, kdy to stalo v opravnach, a mam razem pres 10 minut denne :)
Peter: a to ses jeste preklepnul, je to 1392 hodin... na tom foru je to rozepsany vic a nepripada mi to uplne nerealny... hodne jsem ten vypocet zjednodusil, ale vychazi mi prumer kolem 7 minut denne... ale nejsem matematik :)
Tiež sa mi to zdá byť málo. Viem že bojové lietadlá nie sú stavané ako dopraváky na desaťtisíce letových hodín,ale aj tak ...
pořád krásná
Peter: Čerpal jsem ze stránek na této adrese forum.valka.cz/viewtopic.php/t/51960
1932 hodin:? Nie je to nejak malo za 23 rokov?
To je,ale mám pocit,že se za chvíli propadne pod zem...
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
jj 47.pzlp to byly časy.
porovnáváte zde nereálné. V dobách kdy létala tahle roura, mela kazda masina pomalu jen dva piloty. A tehdejsi pocet masin na jednom letisti se rovnal souctu dnes kompletnich at ceskych ci slovenskych leteckych sil. :-))