Typ letadla: | L-13A Blaník |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Slovácký Aeroklub |
Registrace: | OK-8704 |
Autor: | Tomáš Maňásek |
Datum pořízení: | 01/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2354× |
07.01. První provoz této sezony.
Mezek: Ano, originalni Acka, Blaniky po dodatecnem novem zesileni, viz Red Bull a nebo klasicke Blaniky s pevnostnimi prvky, jako ve verzi A, viz: www.let.cz/files//bulletines/MB_L13-112a_English.pdf
Nelítají. Jen Áčka (L-13A) a ty kusy klasických Blaníků, co prošly zesílením nosníků (nebo uchycení nosníku?).
Pokud si dobře pamatuji, tak všechny Blaníky byli snad před rokem uzeměné kvůli nějaké havárii v Rakousku. Jak vidím tak už zase lítají. Jak se to vše vlastně vyřešilo? V médiích se o tom nikde nepíše.
Díky.
Tom: Podle soucasne definice tohle vlastne Acko neni, jedna se o L-13 Zesileny.
A furt jenom Ačka :-(
skvely zaber ...
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tomáš Maňásek: Díky za informace.
Když jsem ale ten buletin četl tak jsem musel nad tím jen kroutit hlavou. LET prodává L-13 i L-410 po celém světě a při tom jsou buď takoví škrblíci, a nebo jim to snad doposud nedochází, že si nenajmou rodilého anglicky mluvícího technického autora který by jim ty jejich dokumenty opravovil do srozumitelné angličtiny. Angličtina v dokumentech LETU je tradičně tak strašně drsná že to zní jako by to psal anglicky mluvící Číňan z Papua New Guinei. V letectví, kde na správné interpretaci technických dokumentů závisí bezpečnost letu by to mělo být nepřijatelné.