Typ letadla: | IL28RT |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Czechoslovak Air Force |
Registrace: | 6926 |
Autor: | Matěj Hejma/saw+ |
Datum pořízení: | 10/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 8548× |
...A vedle je spárka, které chybělo okno, do té teče natvrdo při každém dešti.
Nechci shazovat vase nazory, ale podle meho, pisete naproste kraviny. Josef2 se zminil o vzdalenosti piliru, coz je prvni problem. Dalsi je vyska, dostatecna aby se tam letadlo veslo. Navic tech letadel je venku spousta, takze par desitek tisic by nestacilo ani na jedno. A to ani nemluvim o tom, ze pak byste zase remcali, ze letadlo nejde poradne vyfotit aby v zaberu nebyl sloup. A v neposledni rade, letadlo pod strechou neni letadlo v hangaru, takze trpet bude porad.
Možná by bylo dobré, zeptat se na tuto problematiku lidí, kteří za toto muzeum zodpovídají. Náčelníků a plukovníků kdesi v kancelářích....
priatelia, berte to z tej lepsej stranky. mate aspon stroj. my nemame ani stroj ani pristresok
S těmi přístřešky by to nebyla zlá myšlenka. Problém je v tom, že vzdálenost nosných pilířú, hloubka a výška typizovaných přístřeškú je primárně stavěná na prdelí k sobě otočené stíhací letouny typu PV3S, útočné bombardéry T-138/148, případně vrtulníky T-813/815 a ostatní střemhlav se pohybující šepleď.
...a co tu bývalo kasáren s montovanými AL střechami nad autoparky a pod tím stály tanky a já nevím co - asi tam nejsou ti správní nadšenci-jen tam pracují ! Škoda nám!
arteye: V našem státě? Těžko!!! :-(
krásný kousek. Fakt by se nenašlo pár desítek tisíc na jednoduché zastřešení?
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Mýliš se Davide. Je třeba pozorně číst a potom reagovat. Já jsem ,,zmínil,, vzdálenost nosných pilířú, výšku i hloubku typizovaných přístřeškú. A tím jsem řekl vše podstatné. Od toho se totiž odvíjí konstrukční provedení celého přístřešku. Jakýkoliv odklon od tohoto by znamenal zcela novou, tedy jinou konstrukci nosného systému.
Moudrému napověz ......