Typ letadla: | L410UVP |
Letiště: | Příbram (LKPM) |
Společnost: | Pyrlandia Boogie |
Registrace: | SP-KPS |
Autor: | Martin Kotek (KLF) |
Datum pořízení: | 10/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2548× |
01.10.
Jaky ma smysl pouziti brzdeni praporem v porovnani s betou nebo reverzem?
zcela spravne, po pristani vrtule do praporu a a podrzet pridak at to brzdi odporem ;-)
To určitě ne,klapky má v přistávací konfiguraci.Spíše po dosednutí dal volnoběh a přestavil vrtuli,výběh s příďákem nahoře.Přiblížit moment by mohl fotograf,nejlépe by to ale zodpověděl pilot.
ICcz Podle klapek určitě ne.
Madvik: takže je to start?
Nemáš pravdu....při přechodu na revers zůstávají listy vrtula na tzv.Malém úhlu-POV jsou vepředu na 100% a POM jdou dozadu za zarážku.Zvyšuje se výkon motoru a zároveň se vrtule přestaví dále za malý úhel.Díky zakroucení listů vrtule vzniká zpětný tah. Zjednodušeně řečeno.pokud by jsi dal reverz při Velkém úhlu vrtule,jako je na obrázku,tak ji přetočíš a "vyděláš" si....Madvlk
ICcz Máš pravdu.
Jsem totální laik,letadla jenom fotím, ale není to přistání a přesně cvaknutý okamžik při změně úhlu náběhu listů na revers? Podle klapek to nepoznám :-)
Taky mi to příjde..
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Koukám, že přistávat s turboletem je docela alchymie , jde to na několik způsobů :-)