Typ letadla: | B787-837 |
Letiště: | Everett - Paine Field (PAE/KPAE) |
Společnost: | Air India (AIC/AI) |
Registrace: | N1009N |
Autor: | MaltbyWalt |
Datum pořízení: | 08/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 11818× |
Druhý let prvního letounu B787 pro Air India. Bude dodán ještě v tomto roce.
Vidím to podobně jako Jiris. Co ČSA nemají dálkovou mašinku, není pro TVS TF-FIB či jiná třeba. Kde není konkurence, tam lehárko a pohodička.
Tím myslím i naše slavné cestovky. Čas to změní, každým rokem se část jejich klientely přesouvá zejména do Německa, odkud za stejnou či nižší cenu letí daleko pohodlněji, většinou opravdu nonstop a i ubytování bývá ve stejné kategorii lepší.
Dan: Hmmm. To dává smysl, zejména po všech těch událostech na Islandu a jen potvrzuje to co si myslím. Ten Icelandair jsem spíš uvedl jen jako jednu z možností a jako příklad. Znovu tedy vyvstává otázka, jestli má vůbec smysl tady long haul letadlo provozovat. Reakci cestovek jsme viděli a nemyslím si, že by se to mělo v nejbližší době změnit. Kouzlo plných charterů TVS (BKK, Karibik, apod.) spočívá jen a jen v ceně. Přes všechny pláče a stížnosti na nepohodlí spousta lidí poletí zas. A ti, co si to můžou dovolit poletí jinak. Všechno bude stejně závislé na celkové ekonomické situaci a ta bude bohužel asi spíš horší než lepší.
Jiris: I Icelandair s tim (vyuzitim a platbou za ne) ma docela problemy a byl rad, ze prvni nemusi brat a nasel se pro ne nekdo jiny (Norwegian).
Tak to už vidím, jak TVS začne lítat nejdřív short hauls, kvůli crew familiarisation. :-D. Myslím, že ten kdo rozhodne o tom, jestli tady to letadlo bude, neni TVS, ale cestovky. Ostatně teď to právě předvedly s B-767. Nemají zájem, protože by musely zvýšit cenu zájezdů. Nejsem sice ekonom, ale něco mi říká, že B-787 levnější nebude. Chápu sice nadšení příznivců letectví a ještě víc samotných pilotů, ale myslím, že ti budou tím posledním důvodem, který by přesvědčil management, aby tohle letadlo (navíc jedno) provozoval. V každém případě je humbuk kolem toho reklamou zdarma. Možná se mýlím a oni ho opravdu koupí, ale moc tomu nevěřím a byl bych překvapen (i když příjemně). Spíš si myslím, že pokud ho budou potřebovat, asi bude možné si ho wet leasnout třeba od Icelandairu.
Atomic: Na "pocitani" si vylamaly zuby i dopravci z kategorie vyse... z velke slavyl www.planes.cz/cs/novinky/thomson-airways-v-roce-2012-prvnim-provozovatelem-b787-ve-velke-britanii-5707/ jsou neaktualizovane stranky www.dreamliner.thomson.co.uk a spekulace: The Dreamliner is expected to be in longhaul service on selected fights about November 2012 starting with Sanford. They will be flying some short/mid haul for pilot familiarisation prior to that.
No summer 2012 longhaul will be on the 787.
A TVS o tom nemluvi radsi vubec... a v katalozich nabizejicich zajezdy do Karibiku s B737 se musi ta reklama opravdu vyjimat :-)))
U TVS se počítá s 787 na začátku roku 2012 podle toho co vím a jelikož už ho propagujou v katalozích tak si myslím že to tak vážně je
sekos: Obávám se, že jak ta "fronta" neustálými odklady prořídla, že už to místo nemá žádnou plusovou hodnotu...
Já taky myslel, že přijde k TVS v r. 2013 a nedávno jsem kdesi četl, že se s ním počítá na přelomu let 2017/18. To je dost dlouho...
Já mám taky strach ze az na ne prijde rada proste jen prodaj místo ve fronte. :(
Celkem 29 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Brru (prvni odstavec): Bohuzel :-(. A TVS schvalne napalilo smluvnim cestovkam, coz je vetsina trhu, na widebody tak premrstenou cenu (aby si zajistili praci na zimu pro sve 738), ze to nejde...