Detail fotografie

L610M


Typ letadla: L610M
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Aircraft Industries a.s.
Registrace: OK-130
Autor: Milan Bureš
Datum pořízení: 05/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7618×

Popis:

Dne 15.05.2011 proběhl v ranních hodinách převoz trupu 1. prototypu letounu L-610 z výrobního závodu do areálu společnosti Kovosteel ve Starém Městě. Zde bude do konce května letoun zkompletován, vystaven a časem zpřístupněn veřejnosti. Před převozem byl letoun díky novému majiteli a spolupráci s výrobním podnikem opatřen kompletně novým lakem respektujícím maximálně jeho podobu, ve které byl před více než 20 lety zalétnut.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Feri - nepřihlášený host (...112.68...)
19.05.2011 22:06

Fotografia L610G (Ayres 7000) z Novembra 2009

www.airport-data.com/aircraft/photo/403361.html

romul (...39.96...)
17.05.2011 11:13

www.abpic.co.uk/photo/1002512/

Ví někdo jestli v tom Albany ještě stojí a nebo ho už zlikvidovali?

Jivo (...245.79...)
16.05.2011 22:29

Dalsi informace jsou na www.l410.cz/wp/l610/hist
Jedna pani povidala, ze problem byl s motoroma a az se sehnaly, tak uz konkurence par let uspesne letala.

.falcon (...231.128...)
16.05.2011 21:17

Našel jsem pro laiky zajímavý web o L610
www.marecek.cz/view.php?cisloclanku=2006012501
Koukám,že se počítalo i s protiponorkovým typem...

Šmaky-Venda-VendaLBC (...103.136...)
16.05.2011 17:48

To se už řešilo u jiných fotografií 610. Prý letoun měl spoustu problémů a nebylo schopno ničeho, snad jen drak byl dobrý. Nevím, ale také by mne zajímal objektivní názor od lidí, co měli k tomuto stroji velmi blízko.

PeterV (...95.56...)
16.05.2011 16:57

Ještě jenom malý dodatek: existuje mnoho fám a často falěšných představ o tomto letadle, a myslím že by si zasloužilo aby někdo jednou objektivně zanalyzoval jaké to bylo ve skutečnosti v porovnání s podobnými konkurentními letadly.

PeterV (...95.56...)
16.05.2011 16:53

To Milhaus: pro certifikaci letadla ty dva dokumenty (ještě necertifikované) musí existovat protože jedním z účelů certifikačních zkušebních letů je dokázat že výkonostní parametry publikované v těch dokumentech jsou platné. Takže v nějakém šufleti už řadu let se určitě na ně jenom práší, a pravděpodobně jsou už i zapomenuté že tam vůbec jsou.

milhaus (...103.7...)
16.05.2011 15:23

to Peter V. Hartmann: Zdravím, obávám se, že ani asi nebudou, nikdy to nebylo certifikovaný. Spíš by se dalo velikostí přirovnat k Saabu 340, maximálně DHC-8-100/200. Byly dvě verze, jedna s českým motorem M-602 a druhá s GE CT-7( jako má Saab 340) Tenkrát se rozhodnutí použít tenhle motor dost řešilo, neměl vůbec rezervu pro zvyšování výkonu a s MTOW 14500kg už byl proti Saabu(MTOW13155kg) trochu podmotorovaný.
Pokusím se ten článek najít a pošlu Vám ho.

PeterV (...95.56...)
16.05.2011 12:36

Jestlipak má někdo manuály (AFM a Operating Data Manual) pro toto letadlo. Rád bych udělal technické porovnání s konkurenty abych poznal jak skutečně dobré (nebo špatné) to bylo v porovnání třeba s DHC-8 nebo ATR.

Koňo (...197.99...)
16.05.2011 10:59

Čo niekde zle parkoval keď zavolali odťahovku?:D

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace