Typ letadla: | TU104A |
Letiště: | Moskva - Šeremeťjevo (SVO/UUEE) |
Společnost: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-LDC |
Autor: | Lubor Obendrauf-archiv |
Datum pořízení: | 1950 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6414× |
paráda - kus histórie, dávam 10
pps:
je to nadherny letoun nehlede zda zral ropu nebo tam cpali ocet... pri dnesni realite kde vice mene vse vypada stejne, tyto stroje maji ladne a neskutecne elegantni tvary...
uzij si to a nekaz to
2 MC:
To , že TU 104 byll narychlo předělaný bombardér doufám uznáte i Vy.
To, že ekonomika provozu tohoto stroje byla poněkud jinde než u jeho současníků z Vámi evidentně nesympatického "westblocu" je též nezpochybnitelné. Takže suma sumártum: prostě jen lpíte na tom, že jste byl mladší a tráva byla zelenější .... Tož to asi bude celý problém, že? :-))
Avšak sorry, kvalita letecké techniky se neřídí politickými sympatiemi a už vůbec ne zašlými vzpomínkami na mladá léta malin nezralých ...
Tak že to dělalo randál, to je fakt:-) Ale co v té době ne. Nejde o to, jestli je to ruské, americké, francouzské nebo jiného státu, jde o tu nostalgii té fotografie, o vzpomínku na určitou leteckou éru... Kdo to nechápe, tak se na něj nezlobme, rozčilováním se krátí život:-)
Jen to ještě zažít v reálu ve vzduchu
Pánové berte to s nadhledem. Ve všem okolo je spousta lidí, kteří by si měli dát pohov
M.C.: přesně! :D
pps
Vcelku nechápu,co tu pohledáváš.
Naříkat běž na Novinky.cz
Aby jste se chlapci nepo ...:-( Prostě a jednoduše ruský bombardér předělaný toho času na "pasažirjskij" ... Opravdu nevím co na tomhle stroji obdivovat vyjma toho, že to žralo dvonásobek co jeho současníci typu Comet, Caravelle a d. a dělalo to kravál, že na Kopanině vypadávaly okna i s futrama ....
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
to: pps
No, s tim porovnanim se u jeho soucasniku bych byl opatrnejsi. Comet byl po problemech a nehodach stazen a Caravelle byla o 3 roky pozdeji. Takze to byl prvni uspesny civilni letoun na svete a diky tomuto letounu jsme byla jedna ze dvou spolecnosti na svete, co mohli tento uspesny letoun provozovat.
O tom, ze to bylo nenazrate atd nepochybuji. Ale kdyz ho obcas zahlednu ve Kbelich, tak je to nejenom nostalgie, ale i nadherna masina.