Typ letadla: | L39ZO |
Letiště: | Soluň (SKG/LGTS) |
Společnost: | Aero Vodochody (AOD) |
Registrace: | OK-LXA |
Autor: | Vladimír Knotek |
Datum pořízení: | 1980 |
Počet hodnocení: | 5× |
Počet zobrazení: | 4985× |
Přelet k zákazníkovi (Syrian Air Force)
..........za takovou fotku by byl pěkný kalabuš.......((((((((((
Můj známý pan Slavíček,sloužil v Pardubicích u 4.slp na Migu-21 a přelítávál také z Vodochod L-39 do Ruska.
Úžasná fotografia od autora.
Kompozice nekompozice...dokumentačně absolutně bomba !! A tenkrát hodně o hubu..V tom Jaku se zcela jistě vozila "výbava" devětatřicítek...
Daniel:Přesně tak, přistání Syrského nebo Libyjského letadla na letištích Itálie,Malty nebo Řecka bylo v té době neprůchodné.
Prečo má L39 civilnú imatrikuláciu? Kvôli preletu?
lik:...proč by neměly být Zoom objektivy?
Zoomy nebyly.
no a když máš za sebou třeba plot... babo nebo Tomino raď.
bunda:..jasně a proto tu nemáme jedinou fotku z padesátých až osmdesátých let:-D
Ve všech objektech Ministerstva dopravy se smělo fotografovat na všech místech přístupných cestující veřejnosti, pokud to nebylo na konkrétním místě zakázáno tabulkou........tedy se mělo i na peronu nádraží, to že aktivní příslušníci buzerovali kde koho je jiná, stačilo mu tohle říct a protože nevěděl, vždy dal pokoj.
Letiště Praha Ruzyně je hraniční přechod a na těch a v jejich blízkosti se fotit dle jakéhosi zákona nesmělo, ale to zase nikdo z esenbáků na letišti nevěděl, tudíž ani nepoužil.......
To že nemáme zrovna tuhle skupinku je proto, že Jak startoval z Ruzyně a L-39 z Vodochod, kde se opravdu nefotografovalo a celá skupina odlétala k zákazníkovi.....létalo se tak hlavně do Libye a Sýrie.
Celkem 17 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Úchvatné foto. V tom roce jsem se narodil, pro Aero to byla zlatá doba. Nádherné stroje, díky za to!!