Detail fotografie

A319-114


Typ letadla: A319-114
Letiště: Praha - Ruzyně (PRG/LKPR)
Společnost: Lufthansa (DLH/LH)
Registrace: Neznámá
Autor: Desenský Michal
Datum pořízení: 02/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4833×

Popis:

Nové sedačky od firmy Recaro




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Jan Valtr - nepřihlášený host (...176.63...)
14.08.2013 21:24

Letel jsem s tim take do Frankfurtu a mohu rici ze jsem byl naprosto nadsen :) vzhledove parada, komfort snad o neco lespi nez ma CSA nebo Travel service a spousta mista pro nohy :)

booča - nepřihlášený host (...176.169...)
07.03.2011 09:39

Letěl jsem s tím nedávno do Frankfurtu a není poznat rozdíl.

eon - nepřihlášený host (...179.188...)
06.03.2011 22:16

Letěl jsem s tím (nebo s něčím obdobným) už předloni ve Swissu A319, cestovní komfort je úplně normální, jen se sedadlo trochu vlnilo a když se člověk dotknul stolku před sebou, cítil teplo zad cestujícího vpředu. Konstrukce byla svoji minimální tloušťkou naopak sympatická, elegantní.

Ondra - nepřihlášený host (...146.72...)
06.03.2011 21:35

To je jako business class :)

toraidhe - nepřihlášený host (...173.153...)
06.03.2011 20:20

mam to otestovane s OS. Je to uplne do pohody (mam 190cm), a ako sucast konceptu NEK to zjavne na long hauloch nebude, takze ta panika je zbytocna...

mezek - nepřihlášený host (...71.45...)
06.03.2011 19:05

Jsou méně pohodlné, protože díky kratšímu sedáku je hmotnost těla rozložená na menší ploše. Aby se tohle vykompenzovalo, musely by být výškově stavitelné, aby si každý mohl nastavit výšku tak, že se budou stehna dotýkat sedáku po celé ploše. A jestli je polstrování tužší, tak sedět v nich pár hodin bude utrpení. Ale na krátké vzdálenosti to je jedno.
Jediným smyslem tohoto je snížit hmotnost (menší spotřeba) a zvětšit sedačkovou kapacitu (teoreticky se stejnou spotřebou přepraví větší náklad).

Vojta - nepřihlášený host (...102.226...)
06.03.2011 18:30

Co jsem slyšel, tak mají být minimálně stejně pohodlné, mají poskytnout díky svojí tloušťce o něco málo více místa pro nohy a jsou lehčí, takže šetří trochu paliva. Nechápu ty negativní reakce, protože pochybuju, že by zrovna LH používala něco špatného a navíc na to ještě tak upozorňovala v kampani...

Q - nepřihlášený host (...180.0...)
06.03.2011 17:16

Zkusil jsem je v A319 Austrian při 1,5 hodinovém letu a byly pohodlné, žádný velký rozdíl jsem nezaznamenal.

M.C. - nepřihlášený host (...113.8...)
06.03.2011 16:57

Kdo z vás už v tom seděl,že tak dobře víte jak se v tom sedí?
Co byste nechtěli na 2-3hodiny letu?Ušák? :-D

Jirka J. - nepřihlášený host (...102.15...)
06.03.2011 15:34

Nedej bože, když za vámi sedí někdo s dlouhými nohami a celou cestou vás bodá koleny do zad...

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace