Typ letadla: | A330-243 |
Letiště: | Nad Prahou (LKAA) |
Společnost: | Emirates (UAE/EK) |
Registrace: | A6-EKQ |
Autor: | milan |
Datum pořízení: | 01/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3878× |
UAE 139 Dubaj - Praha, výška 1669 metrů, rychlost 482 km/h
nie som sice odbornik ale tvarovo je samotny motor RR trent 700 podobny CF6 - 80 teda high bypass. rozdiel je len v krytoch ktore davaju celkovy vzhlad motora. Pravdepodobne taketo riesenie je kvoli pouzitemu typu obracaca tahu.
Tak v tomhle ti fakt neporadim... :o) Ale je vidět, že máš přehled a nejsi jako já, co maximálně rozezná, zda to je A330 nebo B 777 :o) Ale i to je úspěch...
ted tak koukam na ty motory, nejspis Trent-700, melo by se jednat o "high bypass turbofan" a napada me otazka jake ma tahle konstrukce vyhody, nevyhody oproti klasické konstrukci motoru se studeným kanálem okolo horkého jako ma například CF6-80 ?
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Já myslím, že Rolls Royce kdysi, když tyhle TRENTy vyvíjel, kromě běžných nepodstatných věcí, jako je životnost, výkon, ekonomika apod. myslel i na letecké fandy a spottery, a postaral se o to, aby ty motory měly pořádnej sound. Proto mají takové zakrytování. Je to obdoba laděného výfuku.