Typ letadla: | Avia 14-32A |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Preserved |
Registrace: | OK-MCI |
Autor: | Tomáš Jandečka |
Datum pořízení: | 12/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4285× |
ex Českoslovensé Aerolinie
..ách jo:-( .plátno,nešťastná to věc..
Nešlo by je trochu ochránit? Přikrýt plachtou a zajistit aby to pod ní větralo a dál netrpěly povětrností?
podobná registračka jako PH-MCI:)
bibimikes: že by Il-28?
co stoji za tou 14kou?
Jivo:Nechci Vám brát iluze, ale obětovat pro letadla v muzeu jeden den by mělo význam kdyby se sešlo tak tisíc lidí...věřte mi,že o tom něco vím,chodil jsem do muzea pomáhat ,ještě s kamarádem intenzivně asi 12 let a při tom množství práce a letadel nevíte,co dřív.Jestli foukat kola,tlumiče,rozpohybovávat,co zarezlo..Jo a na letadlo se nechodí s flexou!!!
Je tam (nebo byla) vzadu i Dakota ci Li-2 (neco s ostruhou). A klidne jeden den obetuji. Toto je skoda znicit. Tak kde je nabor? A verim, ze se nas najde mraky. Ona bude cest, se k tomu jen priblizit.
Urcite bych trevba s flexou dokazal neco obrusit nebo jen necim navoskovat, aby se zastavila koroze.
Ano, je to skoda a ostuda. Takze vyhrnte si rukavy, nastupte do Kbel a nabidnete se, ze radi pomuzete eroplan uvest do prijatelneho stavu - bez naroku na odmenu.... kdo se hlasi prvni? :-)
ostuda!
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
souhlasím s LukasemS.Kdo nemá zkušenost s takovým muzeem, neumí si ani vzdáleně představit, jaká je to dřina na celý život a s nejistým koncem.