Typ letadla: | A319-112 |
Letiště: | Řím - Fiumicino (FCO/LIRF) |
Společnost: | Niki (NLY/HB) |
Registrace: | OE-LED |
Autor: | Niki Kapsamunov |
Datum pořízení: | 10/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3110× |
To JS: Nejsem odborník, ale řešení je to divné. Provlékat lano ve stresu - téměř nereálné - a následné hrozící potopení letounu(vyvléknout, přeříznout)? Asi bych se přiklonil k oboustranému háku.
supr, diky za objasneni.
Jakub Janeček: je to i na jinych letadlech a v pripad evakuace po pristani na vodu se tam zahakne lano ktere vede od nouzovych vychodu. Prvni kdo leze ven by mel vzit lano a zahaknout ho tam. V nekterych letadlech jsou prenosne rafty, tak se tam daji taky zakotvit, aby neuplavaly driv, nez do nich cestujici nalezou.
Nadherne foto ! Skromny dotaz: K cemu jsou, prosim, ty "vybezky" s dirami na kridlech ?
Ja nemám slov . 10/10 kvalitaaaa
Teď mi tu hraje nějaký idylický song a dotoho tady ta fotka, a mam se strašně fajn se super vzpomínkami :) děkuji
perfektni detail !
Tyhle technické detaily jsou prostě super..parádní foto ..
Opravdu fantazie!!!!!
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Bruu: neni to tak divne, protoze lano neni potreba nejak provlekat - na konci je normalni hak (karabina), takze pro prumerne zrucneho cloveka i ve stresu to nepredstavuje problem. Lano je prichycene ke kostrukci letadla v ramu nouzoveho vychodu. Pokud jde o lano od raftu, tak je dimenzovane tak, aby se samo utrhlo pokud jeho zatez prekroci nejakou hranici (situace, kdy se letadlo zacne potapet). Jedno z tech ok na kridle poslouzi k uchyceni lana od nouzaku a druhe k zakotveni raftu. Ty samostatne rafty jsou jen v nekterych letadlech, zalezi na okolnostech.