Typ letadla: | B737-8AS |
Letiště: | Brest (Francie) (BES/LFRB) |
Společnost: | Ryanair (RYR/FR) |
Registrace: | EI-DWV |
Autor: | Daniel Vašut |
Datum pořízení: | 09/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6350× |
U mne rozhodne za pohodlnost a cistotu letadel pro FR palec nahoru.
Vitezslav: No zrovna protvarovani sedacek a usporadani kabiny, vcetne prepazek a sirka galley hraje v roztecich dost zasadni roli...
Tyhle "odborné" komentáře mne opravdu baví! Protože např. TVS a Ryan mají naprosto stejné rozteče (Y189 je stejné jako Y186, akorát tam chybí jedna trojka). Takže je to jen o protvarování sedadel a subjektivním pocitu.
Teď se prý má stát jsem se dočetl.. Je to pravda nebo nějaký bulvární blud? :O Aby nechtěli montovat do kabiny madla a mastné tyče alá MHD :) Co je na to pravdy?
Při svých 194 cm mám často s místem problémy a musím uznat, že Ryanair má v kategorii B737/A32S dost nadprůměrné pohodlí co se týče rozestupů (od kolen k trupu) a kvality sezení. Navíc kvituji že jsou sedačky širší a pohodlnější i když nevypadají příliš moderně. Třeba lety s novějšími letadly Wizz jsou opravdu katastrofa, a dost mě tlačí kolena i u A319 easyJet. Nejzoufalejší mě přijdou nepohodlné prosezené sedačky v B737 ČSA a velmi špatné místo na nohy mají i české Boeingy Travel Service. I ve srovnání s Jet2, bmibaby, Monarch, SkyEurope, Clickair (Recaro), Vueling, Iberia atd. mi přijdou tyto nejpohodlnější a s vhodně vysokým opěradlem, že mi nekončí v půli hlavy. Mile jsem byl překvapen dále třeba v B737-700 easyJet, negativně nepůsobí v této oblasti ani Air Berlin či Condor.
je to nízkonákladovka, takže nevím a nechápu podobné komentáře. Letí max. 3 hodiny a podle mě je tam větší komfort a víc místa nž ve student agency 3 hodiny do Brna. Komu to vadí musí lítat normálem.. Mám 187 cm a vešel jsem se uplně v pohodě.
Mohli to smrsknout ještě kousek ne? Aby netroškařili :)
Nie je to prave najhorsie, len ta sedacka mi prisla ako tvrda plocha doska, u Sky sa mi to zdalo byt lepsie formovane a maksie, ale zrejme je to len moj dojem
přesně jak píše muhamad, pořád lepší než 15 hodin v autobuse kde toho místa je ještě mnohem méňe.
Celkem 17 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Mne na FR ani tak nevadí počet sedadiel, lebo ak majú ponúkať nízke ceny, je to logické (aj keď s FR sa dá letieť aj za 150 EUR one-way a pritom mať stále rovnako málo miesta...). Čo ma štve je ich priblblá politika nútenia cestujúcich brať si čo najviac príručnej batožiny (v rámci limitu), pretože ak si pri plnom lietadle každý donesie 10 kg trolley a k tomu ešte vyzlečie kabát, to sa jednoducho nemôže vojsť. Potom je len málo miesta na nohy, keď sa všade váľajú tašky a kufre a nastupovanie a usádzanie trvá večnosť. A to už nehovorím o totálnom klamstve, že sa takto znižujú náklady FR za handling. Som presvedčený, že tak ako v BTS aj všade inde platia rovnako za handling, či si cestujúci podajú 30 alebo 130 kusov batožiny, je to len ohlupovanie ľudí. A to už nehovorím radšej o úchylných vyhláseniach o lietaní "postojačky", s jedným pilotom alebo dverami WC na mince. Ale ľudstvo zjavne chce byť klamané, takže im to vychádza.