Typ letadla: | Mirage F1M |
Letiště: | Kecskemet (LHKE) |
Společnost: | Spanish Air Force (AME) |
Registrace: | C.14-17/14-11 |
Autor: | Jakub Vaněk |
Datum pořízení: | 08/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2724× |
07.08. - letová ukázka
levé je taky "vykloněné", jenom hra světla, která spolu s úhlem záběru, kdy je zdánlivě v linii s odtokovvou hranou, vyvolává dojem, že není.
Stroj i fotka Nádhera, děkujeme!
Ale technický dotaz na někoho znalého - prosím o vysvětlení nebo odkaz na název toho "vyklopeného plechu" na horní straně levého křídla. To nějak dělá/spolupracuje na klonění do leva (odhad dle pravého křidélka)? Proč není adekvátně zvednuté levé křidélko?
Děkuji.
...fajne, to je on meho srdce sampion!!!!
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ten "děrovaný plech" je podle mě brzdící klapka. Jejím vysunutím se zvedne odpor a sníží vztlak vnitřního křídla, což snižuje zatížení konstrukce při přechodu do zatáčky a umožní rychlejší zatočení. Velmi často se to používá i u velkých dopravních letadel.