Typ letadla: | Fokker F100 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Austrian Arrows (TYR/OS) |
Registrace: | OE-LVJ |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 06/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2150× |
Toto lietadlo sa vola "Bratislava" :-))
Dan:....nojo, sorry, já jsem zvyklej dělat u firmy, co mezi letama i vynáší koše a uklízí....:-D
Dan
To je těžký,ono chvíli trvá než si cesťáci najdou místo,uložej handbagy do polic a usaděj se :-D
PetrP: U mostu je to taky pomaly... ono 2 dverma (u letadel co je maji) ven a dovnitr slape lip nez fronty v mostech :-)
MK
Znáš pohádku S čerty nejsou žerty?
"Je to rebel!Při zatýkání tři vojáky těžce zranil,dva zhmoždil a jednoho zesměšnil...." :-)
2autor: Vitej ztraceny synu
Petr Popelář a HOnza
Rakušák chodí k mostu snad jen s A320 family,jinak běžně s CRJ,DH3 a DH4,F-100/F-70 na průjezdnou stojánku.
Honza:Tak to malinko zkusím, most je opravdu dražší, nežli autobus, alespoň v PRG, proto RyanAir má plánované stání mimo, LOT naopak většinou dává malý Emb-170 ke gatu, důvodů může být víc, zpoždění a most volný není.......Schengen/Non Schengen.......mohla to být měna za Dash-8, který k mostu nejde..........
Hm, takže nezajel k mostu. Čím se řídí to, jestli letadlo, který může použít most ho ne/použije? Rozhodnutí kapitána? Letiště téměř dycky volný mosty má. Cena za použití mostu a tím úspora? Ale přece autobus musí být nákladově dražší?
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
A teď anketa pro spottery.
Radej mosty, nebo pěkně po schůdkách s jízdou busem či procházkou po runway? :-)