Typ letadla: | Cessna 172M |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Slovácký Aeroklub |
Registrace: | OK-GKA |
Autor: | Michal Orlita |
Datum pořízení: | 07/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4857× |
Krátké finále 03C na letišti Kunovice. Pod označením 03C je stále vidět původní 02C, které již roky neplatí
03C vidim, ale kde je 03L a 03R ???
A B737 TVS taktéž :)
2000m a na BAa 146 Discovery to evidentně stačilo...:)
s tim oznacovanim - no krome to Rumcajse, co si vzal nejtvrdsi zalud a tim pohl s drahou to bylo udajne tak, ze nekdy v 90. letech si nekdo z SLI (predchudce UCL) vsiml, ze ten magneticky kurz drahy odpovida 02/20 a ne 03/21. tak se to muselo zmenit i pres odpor lidi na letisti. no a tak se to pletlo, ze po letech boju se povedlo prosadit, ze si to neni uplne presne, ale ze je to bezpecnejsi. je more letist na svete, kde jsou dve (ci vic drah) paralelni drahy a maji taky jina cisla. Napr. na CDG /LFPG jsou 08/26 a 09/27 - obe dokonce L/R a vsechny paralelni.
kratke finale - no v predpisu urcite najdes definici dlouheho finale, ale u VFR provozu to spis zalezi na okolnostech, když mam 5. kilometr, tak nemuzu rict finale, protoze prede mnou budou 2 vetrone....
KiloHotel a Cipisek: znaceni rwy je vuci magnetickemu a ne geografickemu severu - magneticky sever neustale meni svoji pozici a proto se cas od casu musi zmenit i znaceni drah.
F:-)
Jak je to teda s tím přeznačováním? Proč se to dělá?
čo znamená krátke finále? dik
Nouvelair:
03C/21C (2000x30m, beton)
03R/21L (1690x60m, tráva)
03L/21R (1480x80m, tráva)
TO: Nouvelair: Od jednoho konce na druhý :-)
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
to Gonzales: a nemyslis, ze draha muze byt i trava ? ;-)