Detail fotografie

SMG-92 Turbo Finist


Autor: Jakub Taussik
Datum pořízení: 06/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4054×

Popis:

Heritage of Flying Legends




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Albert Orlita - nepřihlášený host (...158.158...)
10.08.2010 15:31

Beta je záporný úhel náběhu listů vrtule, který vyvozuje záporný tah - revers. Beta ground, jak je tu uvedeno, tedy bude reverzní tah pro snížení dojezdu po přistání. U většiny turbovrtulových letadel je bety/reversu zakázáno používat za letu (mohlo by např. dojít k překročení otáček motoru), nebo se to přinejmenším nedoporučuje.

sovick4 - nepřihlášený host (...180.106...)
09.08.2010 18:23

Je to tak, TJ má pravdu - wiki praví:
"Both reciprocating engine and turboprop aircraft can have reverse thrust, and almost all propeller aircraft with reverse thrust have the ability to set the propeller angle to flat pitch (called BETA range) which generates no forward or reverse thrust, but provides large amounts of drag. "

Tomáš Jandečka (...84.186...)
09.08.2010 14:27

BETA je myslim reverzní tah

sovick4 - nepřihlášený host (...180.106...)
09.08.2010 11:13

A pod tím je "Nezvyšovat výkon motoru před ukončením signalizace J?"

Tak to nerozumím ani jednomu :D

booča - nepřihlášený host (...231.36...)
09.08.2010 11:02

čtu to stejně, ale nerozumim tomu :D

Michal - nepřihlášený host (...64.72...)
09.08.2010 08:35

"don´t use beta ground during flight" ctu dobre ?

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace