Typ letadla: | ULL (Skylane) |
Letiště: | Korfu (CFU/LGKR) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-NUO70 |
Autor: | Petr Zámostný |
Datum pořízení: | 06/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4104× |
Expedice Balkán 2010 na finále RWY 17 Korfu.
Jinak super fotka, musel to byt paradni vylet. Btw., ta vrtule mi vubec nevadi :-)))
Petr Be: v pripade vfr general aviation jako je tohle, pokud letim podle letoveho planu, tak je me cilove letiste (pokud je rizene) dopredu informovano sluzbou rizeni letoveho provozu a ocekava muj prilet. Vzdy je potreba mit prostudovane si detaily prislusneho letiste (k nalezeni v AIPu - Aviation Information publication toho ktereho statu), pro tento pripad zvlaste postupy pro vfr prilety a odlety, kde je vse popsano a vysvetleno, koho kdy kde kontaktovat, jak postupovat, ruzna omezeni atd. Mimo samotny prilet je na nekterych letistich povinnost predem si dohodnout handling, nebo vubec ziskat souhlas provozovatele letiste k priletu (pokud je to vyzadovano), nekde je potreba letovy plan, jinde ne (staci se ohlasit, tak jak je to publikovano v AIPu), zkratka vsude je to tak, jak si mistni ustanovi podminky pro provoz.
Nádherná fotka. Akorát Petře Z. příště až budeš fotit tak počkej až ta vrtule bude v horizontální pozici.
jednou jsem letěl s kamarádem do České lípy, a tam se stačilo nahlásit před přistáním...ale to je fór, jasně, tady fakt nevím..je to velké letiště
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli se v rámci nahlašování letového plánu musí s předstihem "nahlásit přílet" cílovému letišti (v případě general aviation jako tohle), nebo jestli stačí normálně doletět, ohlásit se (na příletech) a čekat, až dostanu povolení...
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Petr Be: Je to přesně jak uvádí JS, díky za odpověď. Všechny "expediční lety" byly podle letového plánu (minimálně proto, že se jednalo o přelety přes hranice států) a pádem tím všude očekávány. Potvrzuji informaci o tom, že je někde potřeba se domluvit s předstihem (nemusí být zrovna místo). Důležité je zjistit přítomnost odpovídajícího paliva (dobré je prověřit telefonicky před začátkem letu - včera palivo bylo, dnes už být nemusí) a nezapomenout prověřit provozní dobu (pozor na polední pauzu :o))