Typ letadla: | A320-231 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | SE-RJN |
Autor: | Mishaw |
Datum pořízení: | 29.06.2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5094× |
29.06. Další posila na léto pro Travel Service. Od Air Sweden půjčený A320 z roku 1991.
já sem letěl na Rodos minulý rok B738 od TVS a byl jsem tam jak sardinka, zpátky na dali A320 YL-LCF a fakt tam bylo víc místa na nohy a dokonce sedačky pohodlnější a to měl Boeing 9.let a Ačko mělo 17... :) podle mě v prostoru a pohodlí vítězí určo Airbus
Me se take vice zamlouva pohodlnejsi/prostornejsi A320...
Adam: a o tom to je, pocit pohodlí a prostoru v letadle je individuální u každého pasažéra a každý letadlo je jiný. Letěl jsi 1x v životě A320 na charteru a už víš že A320 je sračka...
Mozno v inych strojoch ANO ale v YL-LCA je to katastrofa !!!
Z pohledu CC můžu potvrdit, že A320 je prostornější jak na sezení a nohy, tak i na práci....širší ulička.
Adam: Tak to mě zas přijde, že A320 je v kabině prostornější
Doteraz som 18krat letel 737 a maximalna spokojnost letel som aj novou masinou (skyeurope) a aj 22 rocnou (Air Slovakia) a Vcera som lete z AYT do BTS A320 Travel service YL-LCA a ked som to porovnal s 737 clasic alebo NG jasne ze ma Boeing navrch ci uz v mieste na sedenie alebo priestore na nohy proste vo vsetkom....A320je proste sracka oproti 737 !
Zas si ale vemte, třeba takový Nouvelair, ten létá jenom chartery a má pouze A320/1 .. :)
Rozdíl je v tom že 800 sežere víc paliva než nastoupe do hladiny, ale ten rozdíl se smaže u cca 2 hodinového letu. Například pro srovnání TLV-PRG (lehce pres 3 hodiny) 800 obsazená 174 pax, 320 se 160 letící v za sebou tudíž se stejných podmínkách bylo "trip fuel" 11000kg na Airbusu a 10100kg na 800. Tuna paliva je momentálě okolo 800 USD...
Celkem 23 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
..z roku raz dva:D
ne dělám si srandu,je stejně starej jako já:D