Detail fotografie

A320-231


Autor: Mishaw
Datum pořízení: 29.06.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5094×

Popis:

29.06. Další posila na léto pro Travel Service. Od Air Sweden půjčený A320 z roku 1991.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



P. - nepřihlášený host (...102.107...)
01.07.2010 22:16

..z roku raz dva:D
ne dělám si srandu,je stejně starej jako já:D

pawlis - nepřihlášený host (...177.186...)
01.07.2010 15:17

já sem letěl na Rodos minulý rok B738 od TVS a byl jsem tam jak sardinka, zpátky na dali A320 YL-LCF a fakt tam bylo víc místa na nohy a dokonce sedačky pohodlnější a to měl Boeing 9.let a Ačko mělo 17... :) podle mě v prostoru a pohodlí vítězí určo Airbus

Dan (...195.169...)
01.07.2010 09:34

Me se take vice zamlouva pohodlnejsi/prostornejsi A320...

Milan V - nepřihlášený host (...0.231...)
01.07.2010 08:53

Adam: a o tom to je, pocit pohodlí a prostoru v letadle je individuální u každého pasažéra a každý letadlo je jiný. Letěl jsi 1x v životě A320 na charteru a už víš že A320 je sračka...

Adam - nepřihlášený host (...60.59...)
01.07.2010 08:11

Mozno v inych strojoch ANO ale v YL-LCA je to katastrofa !!!

internista - nepřihlášený host (...102.121...)
30.06.2010 23:23

Z pohledu CC můžu potvrdit, že A320 je prostornější jak na sezení a nohy, tak i na práci....širší ulička.

RUMcajs - nepřihlášený host (...195.220...)
30.06.2010 21:41

Adam: Tak to mě zas přijde, že A320 je v kabině prostornější

Adam - nepřihlášený host (...60.59...)
30.06.2010 21:20

Doteraz som 18krat letel 737 a maximalna spokojnost letel som aj novou masinou (skyeurope) a aj 22 rocnou (Air Slovakia) a Vcera som lete z AYT do BTS A320 Travel service YL-LCA a ked som to porovnal s 737 clasic alebo NG jasne ze ma Boeing navrch ci uz v mieste na sedenie alebo priestore na nohy proste vo vsetkom....A320je proste sracka oproti 737 !

RUMcajs - nepřihlášený host (...195.220...)
30.06.2010 13:18

Zas si ale vemte, třeba takový Nouvelair, ten létá jenom chartery a má pouze A320/1 .. :)

Tomáš - nepřihlášený host (...161.126...)
30.06.2010 12:48

Rozdíl je v tom že 800 sežere víc paliva než nastoupe do hladiny, ale ten rozdíl se smaže u cca 2 hodinového letu. Například pro srovnání TLV-PRG (lehce pres 3 hodiny) 800 obsazená 174 pax, 320 se 160 letící v za sebou tudíž se stejných podmínkách bylo "trip fuel" 11000kg na Airbusu a 10100kg na 800. Tuna paliva je momentálě okolo 800 USD...

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace