Typ letadla: | B737-8K5 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | TUIfly (TUI/X3) |
Registrace: | D-AHFE |
Autor: | Jan Kalaš |
Datum pořízení: | 04/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5189× |
28.04. Revize na hangáru F
On ten zobrazený motor je přece jenom trochu větší než ten co mám v mojem Trabantu, takže mám problémy se v tom orientovat ;-)
Šaltpáka je namotovaná v půl osmý, takže není vidět..srovnej se s tím jak chceš PetřeV :))
Autore ! - do karbecu že se leje olej? Tak to by vyvětlilo proč ten můj motor se pořád zakuckává. Ještě nám řekni kde je na tom obrázku vidět ta šaltrpáka na změnu rychlosti motoru.
jestli vim dobře, tak nacek se přestrojoval na motor, co přišel místo tohoto
Jsou vyndané jen fanová lopatky a klobouk ,nic jiného tam nechybí.A do karbecu se leje olej:-).
Podle motoru těžko soudit velikost revize letadla. Takhle rozebraný motor může být i u roční prohlídky (c-check). Lopatky mohli sundat kvůli opravám "abradable shroudu" (jak se to řekne česky?), to jsou ty modré skvrny. A nácek taky možná kvůli opravě. Přecejen je to taky jenom z kompozitu.
No zase tak velká revize to nemůže být když ani nesundali ten karburátor vlevo uprostřed ;-)
Chtel bych se zeptat o jakou revizi se jedna? Nebo spis, ze u tohoto motoru je sundanej "nacek", fanovy lopatky a prijde mi, ze je sundano jeste neco za tema fanovyma lopatkama, ale nejak nemuzu rozpoznat co by to melo byt. Dekuji za odpoved.
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
a ja jsem si myslel ze ty lopatky se nejak a nekde zasouvaji kdyz ten motor je taky zpostely a ono to vyzera ze ne. Zadny konstruktersky orisek to vlasne neni.