Detail fotografie

B737-84P


Autor: Jakub Taussik
Datum pořízení: 02/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3933×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



prg - nepřihlášený host (...98.72...)
03.03.2013 16:09

No vyska je 150ft pod 10K a speed bug je na 240 takze zacina brzdit..Ja myslim ze v poradku :)

Jakub - nepřihlášený host (...182.20...)
09.04.2010 20:47

co ty vis.. treba pokud vidim dobre ma neco pres 9000ft .. to znamena ze je chvilku pod FL100 takze ta rychlost mohla jit dolu...

Ales Danda (...80.67...)
09.04.2010 19:44

Michal Kozel: Good to know. Dík za vysvětlení ;)

Mishaw (...207.1...)
09.04.2010 19:10

Ales Danda: podle nějakých předpisů se má pod FL100 létat IAS 250kt, ale pokud pilot od ATC obdrží zprávu: No speed restriction, tak to znamená, že si rychlost řídí sám, tudíž může letět i 280 a víc pod FL100. To mohl být i případ těhle italů.

Ales Danda (...80.67...)
09.04.2010 17:53

Barbier Martin: Ale letí 280... Takže prakticky nemusí pod 10000ft LETĚT pod 250 ale stačí aby si kapitán v 10000ft nastavil 250kt na A/T a nechal letadlo zpomalit na 250kt pod hranicí 10000ft?

Barbier Martin - nepřihlášený host (...168.209...)
09.04.2010 17:23

Ales Danda: má nastavené 240

Ales Danda (...80.67...)
09.04.2010 17:06

Nemělo by se náhodou pod 10 000ft létat rychlostí pod 250 kt? Italové si z toho nic moc nedělají koukám :D

jarda - nepřihlášený host (...150.165...)
09.04.2010 17:00

Ty nový FMC už jsou u bulíků koukám skoro jak u airbusů.:)) Zelené odzvonilo.:-D

Ivetka - nepřihlášený host (...233.128...)
09.04.2010 08:59

hmmm Air Italy, mno to je parádní foto !! :D

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace