Typ letadla: | L410UVP-E20 |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Noar Linhas Aéreas |
Registrace: | PR-NOA |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 03/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6504× |
Přídavné nádrže v trupu letadla
netahne to pak doprava?
Zajímavé!!! Šťastný let PR-NOA. Kdyby se sem dostaly nějaké fotky a informace o cestě za oceán, to bylo skvělé!
Plní se asi 1850 litrů (podle teploty ovšem). Je to tedy více než základní množství paliva a tak dolet se zvyšuje na vzdálenost přes 3000km. Samozřejmě je třeba stále počítat s řadou i vnějších okolností. Podle režimů, ale vydrží letět ke 12 hodinám.
To: djspek : ... na 9280 km,
se spušpenyma steračma 9290 km
Coze,toto vidim prvy krat v zivote.... Dolet L410 je tusim cca1400km o kolko sa zvysil dolet s pridavnymi nadrzami?
zpět ty nádrže pošlou zpět do Kunovic jako cargo nebo si je koupil zákazník? a co sedadla pro cestující, ty si zákazník koupí a namontuje až na místě?
V tom pripade by asi mel mit taky nejakej ETOPS status ... :-)
Neboli L410UVP-E20 ER!!!:))
Úprava pro přelet Antarktidy ...
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ještě k tomu dozadu přimontovat hadici s košíkem a můžete to nabídnout naší armádě pro tankování Gripenů za letu jako typ KC-410 :-))).
Jen mi není jasné, jestli by čtyřistadesítka byla schopna letět tak rychle a Gripen tak pomalu, aby se sešli.