Typ letadla: | B707-3K1C |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Romavia (RMV/WQ) |
Registrace: | YR-ABB |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 07/2009 |
Počet hodnocení: | 3× |
Počet zobrazení: | 4804× |
Dnes již historický motor PW JT3D-3BQ (COM2) na pozici číslo 4 Boeingu 707.
Mám dotaz: pochopil-li jsem správně encyklopedii, měly 707 turbojet, tedy jednoproudý motor. Proč se uprostřed zužuje? Je ten přední kryt přetažený přes ten zadní? Skoro to vypadá, jako kdyby tam nějaký (malý) obtok byl...
Ještě pár let a budeš stejně historickej. Dobrá práce, Kubrte (ta fotka, samozřejmě). Čus
super fotka!
nadhera!
paráda
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
tenhle motor je samozřejmě dvouproudový, i když obtokový poměr je v porovnání s dnešními motory velmi malý cca 1:1. První vyrobené byly ovšem vybavené motory JT3C-4, JT3C-6 nebo JT4A-3.
Pro úplnost dodávám, že na Boeingu 707 létaly i dvouproudové motory Rolls Royce Conway.