Typ letadla: | AN12A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aerovis Airlines (VIZ) |
Registrace: | UR-CCP |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 01/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5890× |
Panel plnění paliva An-12 je natolik složitý, že i posádka tam má přilepený tahák.
1PP: Je videt, ze z Tebe imperialista nikdy nebude :-)
Ten čudlík gruzoľjuk je núdzové otváranie a zatváranie dverí nákladného priestoru.
Lubor:Hehe, ono na tom zase až tak moc není.......vypínač vlevo je napájení celého toho bordelu, pod ním dva vypínaše AUTOMATICKÉHO plnění(levé a pravé křídlo) s možností doplnění paliva po špunty, když vypne automat.1-5 zase l+p jsou jednotlivé kohouty nádrží( má to tedy pravděpodobně 10 nádrží) a když svítí modrá nad ním, je zavřen-neplní se.Když se rozsvítí dole žlutá, nádrž je plná.Gruzoljuk vpravo s tím nesouvísí a ví buh co to je.
To co vypadá jak vypínače nahoře , jak jsou u toho ty šestky jsou jističe AZS 6A........a jeden 10A.......asi napájení celého a potom jednotlivých palivových ventilů:-)
Mno složitý...Ono u podobnejch společností / hlavně z těch , kteří nemohou létat k nám / je takový lejstro i proto , kam můžu pustit palivo, páč občas něco krapet netěsní. Na Borispolu (Kiev) mi před pár lety kamarád co AN-12 létal pár mašin ukazoval ...Jako vtip by to bylo dobrý,
jenže pod mašinama to palivo bylo vidět a cítit ...
Na to mají naši nějaké typovky, nebo si to musí jít naťukat kapitán?:-D
Jasny a prehledny pultik, ktery zadny z imperialistu neni schopen pochopit.
To je možný, že je tam tahák, stejnak tomu nerozumim !!! :-))
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
...mi to tak složité nepřipadlo,když sme je měli u nás..