Typ letadla: | B737-86N |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVD |
Autor: | Petr Volek |
Datum pořízení: | 01/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7476× |
Práce v hlavní podvozkové gondole
Zkus se kouknout pod blatnik u auta jestli je čistej =D
no mají to pěkně špinavý,ale práci obdivuji.
Mám podobný zážitek z britské ponorky, je tam podobně uživatelsky přívětivý interiér ve kterém se hnedle každý vyzná! :-D
M_V: Myslím, že těžko. V případě delší nohy by musel být posunut otočný bod podvozkové nohy v křídle, nebo by musela být noha "teleskopicky nastavitelná", aby se vešla do postoru křídla a trupu. Větší kola by se snad dali použít, no jejich velikost by byla jen o pár centimetrú větší... To by asi moc nepomohlo...
Na ten link jsem nekoukal, je to jen múj názor...
Úžasná fotka z místa, kam se obyčejný cestující nikdy nepodívá! Chtěl bych se v této souvislosti zeptat, zda je reálné nacpat do tohoto prostoru vyšší podvozkovou nohu nebo kola většího průměru? V poslední době se začalo spekulovat o tom, jak dostat pod křídlo B737 motory s větším obtokovým poměrem (Leap-X od CFM nebo GTF od P&W) v rámci uvažované remotorizace, viz např. link://www.flightglobal.com/articles/2010/02/04/338040/singapore-2010-boeing-examines-extending-737-nosegear-to-accommodate-new-engine.html
Svým způsobem to složitě jen vypadá. Obraz komplikuje zpleť potrubí. Zato poloha a funkce jednotlivých komponentů je celkem přehledná a srozumitelná...
pepé: v tom případě tam nemají co dělat....
Tommy B: někteří technici se nevyznají.....
bunda: žádné
Celkem 36 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Petr Popelář: To nebude APU shutoff valve, tohle vypadá na měření odporu palivový pumpy, vzhledem k tomu, že druhej zapisuje hodnoty, navíc tam někde je pumpa.