Detail fotografie

B737-8FN


Autor: Andrew W. Sieber
Datum pořízení: 01/2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 11336×

Popis:

Druhý nový Boeing 737-800 (výr.č. 37077, budoucí registrace OK-TVM) pro Travel Service absolvoval 18.01. svůj první let.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Jirkaa - nepřihlášený host (...113.74...)
22.01.2010 18:36

elox neumeješ, toto šlo umyt.

Karel - nepřihlášený host (...80.19...)
22.01.2010 17:59

Jirkaa: Lak to nejspíš nebude, ale elox, což je povrchová úprava hliníku (dělá se to nějakým elektrochemickým způsobem).

cze5 - nepřihlášený host (...188.79...)
21.01.2010 19:41

v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))

cze5 - nepřihlášený host (...188.79...)
21.01.2010 19:40

BYDLET pardón

cze5 - nepřihlášený host (...188.79...)
21.01.2010 19:39

v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))

Robin - nepřihlášený host (...180.26...)
21.01.2010 17:00

jo uz se tesim

pku - nepřihlášený host (...177.61...)
20.01.2010 22:12

Yaw Damper neboli Holandský krok je na Bulíku zapnutý stále a nevypíná se ani na vzlet ani na přistání.Nicméně pokud ho vypnete tak to stejně nepoznáte.

Jirkaa - nepřihlášený host (...113.74...)
20.01.2010 19:53

to Pavel: jen matně vzpomínam, když se měnil panel na berlinu.Tak se to něcim umývalo.

Jenda - nepřihlášený host (...150.166...)
20.01.2010 19:40

Yaw damper:

Zdroj:
link://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=52314&lan=0

Text:
No, YAW dumper slouzi k vyrovnavani kmitu podelne osy letounu. Nekdy se pouziva vyraz "siroky chod (namornicky chod, hadovity chod) letounu" Jde o pomale kmity, prirovanl bych to jako jizde na motorovem clunu (kdo ho ridil presne bude vedet o cem pisu) Tam je to totiz naprosto markantni. Kdyz chcete jet rovne, tak musite neustale korigovat natocenim kormidla, vysledkem je ze to snerujete jako ozrali. (pohled zpet vam krasne ukaze vlnovku, kterou jedete) V praxi se to pouziva zejmena pro zvyseni cestovniho komfortu, protoze lidi kteri jsou nejvice vzdaleni od svisle osy (u ocasu) by se za chvili poblili. Y/D se zapina obykle hned po startu a vypina pred pristanim. Aktivni Y/D zpusobuje mirne zpomalene a lehce nepresne reakce SOP. U FS jsem nezpozoroval zadny rozdil je-li Y/D aktivni, nebo nikoli.

asdsa - nepřihlášený host (...102.223...)
20.01.2010 19:33

Jo uz vim ten po Flygobespan bude OK-TVN

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace