Typ letadla: | B737-86Q |
Letiště: | Rodos - Diagoras (RHO/LGRP) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVC |
Autor: | bunda |
Datum pořízení: | 06/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2563× |
zas su o něco moudřejší :)
Něco na ten princip.
Myslíš něco jako fixírku?
princip je uplně stejný, turbo chladič ochlazuje vzduch od motoru. Konstrukčně je trošku jiný, např. vzduchová ložiska. Ram air plní stejnou funkci, jen na zemi je využíván vzduch od turbo chladiče k přisávání přes ,,difuzor" k nucenému chlazení. Proto nemá NG turbofany, které jsou na staré generaci ,,poháněny" z pneumatického systému..
Honzo, jak to maj dělaný NG-čka? Byl sem v tom, že je to stejný...
s dodetkem že turbofan mají poze staré generace
jouda, vzduch pro klimatizaci a přetlakování kabiny je z pneumatického systému, čili od motoru, nebo APU (na zemi se může připojit pozemní zdroj vzduchu) Vzduch v pneumatickém systému má kolem 200 stupňů, proto je chlazen sekundárním vzduchem, přiváděným od ram-air door-u a turbochladičem... Chladící vzduch je tedy přiváděn buď náporem, nebo turboventilátorem, který se používá na zemi, nebo při nízkých rychlostech, při kterých jsou vysunuty klapky alespoň na jeden unit...
TO Jouda: 9 posléze 5 stupeň kompresoru motoru
Jan: A kde je teda přímo vstup vzduchu pro klimatizaci?
Celkem 28 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Mohl bych poprosit o originál na T.o.m.19@seznam.cz