Typ letadla: | TU154B-2 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Cubana (CUB/CU) |
Registrace: | CU-T1224 |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 1986 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3499× |
Nahazovani motoru TU 154 i IL 62 to byla nadhera, dvaasedesatka uz je problem maximalne ze by dorazila UKRAJINA ale 154a OBCAS dorazi nemate nekdo zvuk.zaznam,myslim ze by se naslo vice zajemcu kteri by to radi slyseli DEKUJI M.
vidlák: Slyšel jsem že lítaly i přes Kanadu ale nevim to jistě
V 70tých letech měly Il62M Cubany na trase Havana-Praha a zpět vždy dvě mezipřistání - v Madridu a na ostrově Santa Maria na Azorech. Ale Tu154 nejspíš muselo letět jinudy.
Nádhera tu-154 uplně miluju!
Deňku tak to díky za info že měli tak krátký dolet !!To jsem netušil já myslel že 154 na tom byla vždycky jako 62ka
Ten jekot je nezapomenutelnej.A jak to krásně zamňouklo když nahazoval
fajne
Pěkná fotka, úplně cejtim kerosín a slyším ten jekot.Prima retro.
A nebo na revisi do SVO....
Celkem 21 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Také samotné pojíždění IL 62 na start bylo pro cestující zážitkem, protože IL 62 vždy nejprve zarovala na začátek vzletové dráhy a při zabrzděných kolech byly motory vytočeny na maximální tah, před každým startem byla tehdy asi předepsána motorová zkouška. Cca po 30 vteřinách burácení byl podvozek odbrzděn a letadlo se rozjíždělo ke startu. Současná letadla tento zážitek neposkytují, protože u nich start navazuje plynule na pojíždění.