Typ letadla: | L410UVP-E20 |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Aircraft Industries a.s. |
Registrace: | OK-UGS |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 25.11.2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6294× |
25.11. Nové letadlo výrobního čísla 092716 je připravené pro zákazníka - Sasovské letecké učiliště (budoucí reg. RA-67001). To získá zároveň i L410 výr. č. 092717, nyní registrovaný jako OK-UFB (bude RA-67002).
tak OK-UGS uz je v Sasovu ;-)
Odpověď byla e-mailovaná osobně p. P.U.
Výkony L 410.
Jen tak zjednodušeně (pro náhodné návštěvníky) - žádné dvoumotorové letadlo při poruše jednoho motoru nestoupá v celém rozsahu okolních podmínek (výška, teplota), pokud je plně naloženo. Pilot musí před letem právě s ohledem na tyto podmínky stanovit maximální naložení letounu (z grafů v letové příručce) tak aby mu "to stoupalo" i při poruše jednoho motoru.
(znalým se omlouvám za tuto zkratku)
P.S. Chybějící graf jsem panu PeterV odesílal já, nebyl zařazen v PDF verzi příručky, kterou předáváme pro informaci, v tištěné verzi je graf zařazen správně.
To PeterV: U té Kostariky to neměl být argument, spíš jen ukázka, že i když byla ze strany výrobce opakovaná snaha nabídnout vše včetně dokumentace ve srozumitelném jazyce (mimochodem i dohlížecímu úřadu), tak provozovatelé to absolutně ignorovali.
To ph: už se stalo, a i několikrát, a doposud nebyl projeven lautr žádný zájem. Poslali mě akorát jeden nový graf který je v AFM zcela bezpochybně špatný, s vysvětlením které nedává smysl.
A ten argument s ruskou dokumentací v Kostarice (kde pochybuji že znají rusky) mě rovněž nedává smysl. Povolili by v Česku provozovat letadlo s dokumentací v čínštině které nikdo nerozumí?
to PeterV: A co takhle kontaktovat s těmi připomínkami výrobce? Kontaktní e-mail je v každé příručce, určitě by to bylo užitečnější než se prezentovat v této diskusi....
K té Kostarice - především tam šlo o konkurenční boj, kdy bylo využito i to, že provozovatelé L 410 koupili letadla od překupníků s ruskou dokumentací, což logicky místní úřad nepřekousl.
Jenom nesmi byt prilis horko,to to potom moc neleti a jeste hure to stoupa/tusim ,ze 410 je cetifikovana do +50°C/.Jednomu motoru
muze pomoct jen vstrik vody,ale jen nakratko..
Jak vždycky říkám - "pokud se nemýlím, tak mám vždycky pravdu" ;-)
PeterV: Zřejmě máš pravdu...
Celkem 23 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ale OK-UFB už je tam taky..................