Typ letadla: | B727-212/2RE |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Private |
Registrace: | VP-CMO |
Autor: | Václav Kudela |
Datum pořízení: | 06.11.2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4033× |
06.11. Transatlantic Aviation. Po měsící opět vzácna návštěva v Praze, stroj verze 200 výr.č. 21948/1510 z roku 1979 používaly předtím společnosti Singapore Airlines a Alaska Airlines.
Luk: Heh, tak to by to na MLW zabrzdil i v Insbrucku:))
Ja jsem Vas jen skadlil....urcite jste vsichni videli to to: v youtube zadejte:
Airbus A380-800 Brake test
tak ze podle ucinnosti brzd by to mel ubrzdzit na 1120m ovsem vzatene na jedno kolecko, jenom by mne zaimalo zestli hmotnost testovaci rotacni zateze ze podil hmotnisti letadla vztezeny na jedno kolo...
A380 takeoff distance at MTOW, Trents, 300', 30 degC = 2800 m
A380 landing distance at MLW, Trents, 300', 1900 m
k tý 380 v PRG:,...(start - přistání) když to v pohodě zvládla naložená Mrija, tak pro buřtíka by to nebyl vůbec problém...
tak to bezpochyb....:D
ja myslim ze by to ubrzdila ale tezko rict jestli by se zase odlepila
Nádherná mašina :-)
Lucius: odborník promluvil :-D
Lucius: a pročpak by to neměl na 3715m dlouhé dráze ubrzdit? Londýn je nemá o moc delší, teda spíš jednu kratší jednu delší.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
CSA248: tak to je hodne odvazny tvrzeni:D:D