Typ letadla: | A319-115(CJ) |
Letiště: | Praha - Kbely (LKKB) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 3085 |
Autor: | Libor |
Datum pořízení: | 04.11.2009 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 9603× |
04.11. Ranní přílet Airbusu po opravě RWY zpět na domovské letiště se zapůjčeným krytem radiolokátoru, poškozeným při srážce s ptáky na FL90
komárek: fákt?:D;)
Podle nosa poznáš kosa, hi hi hi.
Boban: Myslíte pasivní radary, které pracují v pásmu 400 až 800 THz? :-)
Boban: Myslíte pasivní radary, které pracují v pásmu 400 až 800 THz? :-)
M_V: a ještě jednu výhodu máme. Nemusím se bát, že mě škytne motor a spadnu, já totiž od chvíle, kdy se vypnu vlastně pořád padám . Co se týká toho radaru, tak já mám dva , kousek nad nosem vlevo a vpravo :-)
Boban: Navíc vám nehrozí nasátí ptáka do motoru a vlastně ani poškozední krytu radiolokátoru :-). Nebo už i kluzáky mají radary?
Tivat: zrovna jsem chtěl napsat to samý, když jsem si všiml...
oooo nádhera asi se ustříkam...
MirekZ: nejsem ortitolog, ale plachtař. Setkal jsem se ve 2400m i s holubem o kterém si každý myslí, že lítá jen v nízko. V těchto výškách není problém potkat ptáky, nejsou to sice hejna , ale sem tam je potkáme. V menších výškách si je můžeme krásně prohlížet, protože s námi krouží ve stoupáku. O tohle kouzlo jsou motoráři ochuzení.
Celkem 26 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
ja by som to kludne takto nechal:) boban-mas pravdu, vetroniky su fajn!