Typ letadla: | B747-4B5F/ER(SCD) |
Letiště: | Vídeň (VIE/LOWW) |
Společnost: | Korean Air Cargo (KAL/KE) |
Registrace: | HL7439 |
Autor: | Jiří Kolář |
Datum pořízení: | 04/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2625× |
25.04.
Není, alespoň jsem o ní nikdy neslyšel. Je tu jen ochrana proti zasunutí, která blokuje přímo páku ovládající podvozek. Ta funguje na zemi i ve vzduchu, pokud kola nejsou v poloze pro zasunutí.
CIze ziadna ochrana proti vysunutia pri vyssej rychlosti tam nieje?
Podle limitů výrobce záleží na indikované rychlosti IAS v nižších hladinách a na machově čísle pak v těch vyšších, ale fyzikálně je hlavní IAS. Na výšce nezáleží z pohledu fyziky ani certifikace. Koho by zajímaly konkrétní rychlosti, tak je to pro zatahování a vysouvání 270uzlů / Mach .82 a pro let s vytaženým podvozkem až 320kt / M.82.
No nejde tak ani o vysku, ale spis o rychlost. Pri plne rychlosti by doslo k poskozeni podvozku.
Myslim si, ze je zde spis mechanismus, ktery by nemel dovolit vysunuti podvozku pri urcite rychlosti.
Alespon se tak domnivam, pokud je jinak tak at me nekdo opravi.
Myslel som ze je tam nejaky mechanizmus ktory nedovoli vysunut podvozok nad urcitou vyskou
Stejné jako u předchozí odpovědi..Ale jestli je tam změna tak ať mě někdo opraví..
A v FL 320+?
No razatně by se mu zvětšil odpor..Pokud by ho vytáhli např v FL160 nic kromě odporu by se stát nemělo..samozřejmě by se to projevilo i na možnosti rychlosti letu..
No tak to je jiná liga...
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tak velmi pekne dakujem za tieto informacie :)