Typ letadla: | A310-325/ET |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-YAC |
Autor: | Martin Meluš |
Datum pořízení: | 23.10.2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 12251× |
23.10. Vodní slavobrána u příležitosti posledního letu linky ČSA do New Yorku.
Tvrdej Tvrdíku,ty stupidní řeči o červený knížce na adresu Juraje Kopečka si nechej od cesty, pokud nemáš jiný argument! Je to můj spolužák ze Žiliny a u něj to nebylo o žádných červených knížkách, ale o umění létat! Tvrdíku jste chudý duchem,jako většina vašich soukmenovců!
Rád bych se dočkal omluvy Jurajovi, neboť jsi obyčejný hlupák,který mu nesahá ani po paty!
Je pravda,ze A310 nemela individualni obrazovky pro cestujici,ale to mnohdy nema ani stejne stary B767 kterym nas nahradila Delta.Samozrejme bychom byli uvitali modernejsi techniku i na dalkovych linkach.Zrejme jednodussi bylo dalkovou dopravu zrusit a odevzdat ji jinym,cim se CSA zaradily mezi regionalni dopravce.Porad vsak nesouhlasim,ze A310 byl srot se kterym byla ostuda letat pres ocean.Zdravi pana Petra z letani v Indii,momentalne z pobytove linky v Hongkongu s A310.Kopecek.
Vubec se mi nelibi, ze tady nekdo pise... "Ja sem kapitan, ... a predloztekvalifikaci...". Hruza!!! Dnes uz bohudiky nestaci mit papinka s cervenou knizkou, pane kapitane... Takze tohle si myslim opravdu neni na miste. Osobone jsem tim letadlem A310 neletel, stacilo mi ho ale videt na Dni Deti v Praze. Naprosta pravda... IFE temer zadny, sedacky..., celkovy stav kabiny... ANO MYSLIM SI TEZ, ZE BYLA VYLOZENE OSTUDA timto letat za ocean.
Zamestnancu CSA, at uz v prvni linii nebo ve vedeni, kteri odvadeli opravdu poctivou praci asi moc neni, jinak by to totiz takhle dopadnout nemohlo. A tomu malu, tomu patri opravdovy dik a soucit k tomu.
PS: Hodne stesi v Indii, pane Ka-pi-ta-ne!
Dokud ČSA lítají aspoň někam, tak je pořád naděje že se to jednoho dne zlepší, a potom budou moct koupit ty sloty zpátky za desetinásobnou cenu. Průser bude až ti supermanažeři příjdou na to že můžou ušetřit celých 100% nákladů tím že zhasnou všechny světla a zamknou všechny dveře - a u ČSA jsou toho schopni.
Nevim proč, ale odchod ČSA z Heathrow bych nesl eště hůř, než to že už nelítají do New Yorku.
karel: šrotem bych to nenazval, nicméně jedna věc je letadlo samotné, jeho spolehlivost z pohledu pilota nebo mechanika (tam to asi zcela odpovídá stáří letounu a údržbě), a druhá věc je úroveň z pohledu cestujícího. Já mohu hodnotit jen z pohledu častého cestujícího, a ten pohled je bohužel žalostný. Když pominu stewardy a jídlo tak komfort pro cestujícího odpovídá době před 20ti lety. Cestující jsou zhýčkají, je velká konkurence a srovnávat pohodlí sedadel, popř. palubní zábavu v A310 s kvalitními dopravci nejen z Asie snad ani nejde, je to úplně jiná kategorie, bohužel...
v podstatě jo
Pane,jsem kapitanem posledniho letu PRG-JFK OK050.Pro mne to byl i posledni let u CSA po 23 letecch pusobeni u teto spolecnosti.Celkem mam naletano 17,5tis.hodin 48.000pristani na Cmelaku.Jak40,TU134,ATR42,72,B737,A310.Takze vim o cem mluvim.S A310 jsem na dalkovych linkach ve funkci capt.od roku 2002 naletal cca 3500hod.bez problemu a tento letoun je zcela srovnatelny s typem B767,kterym nas nahrazuje Delta,mnohdy starsimi letouny.Nyni odchazim do Indie na A310 k Cargo spolecnosti a rad se s Vami opet setkam v diskusi o kvalitach A310,ale prosim dolozte svoji Kvalifikaci a zkusenosti.Zdravim capt.Ing.Juraj Kopecek,abssolvent VSDS Zilina.
to petr:jakej šrot ty debile?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celkem 76 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Já jsem se s tímhle letadlem nalétal dost a dost a neřekl bych že to byla ostuda. Vždy jsem se do 310 těšil a byl rád že nemusím letět např. B737-800 TVS někam na dovolenou a tísnit se tam 3 hodiny. Jak píše pan Kopeček ty 767 co sem lítaj jsou kolikrát starší než byl WAA a WAB.
Nikdy nebyla ostuda lítat s A310 za oceán.