Typ letadla: | B737-45S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-FGR |
Autor: | Martin Kotek (KLF) |
Datum pořízení: | 10/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2573× |
11.10.
Som laik,ale prikláňam sa k štartu,klapky sú zasunuté,pochybujem že by pristával...
Tom. A příště nelži .-)
Pánové je to vzlet u přistání by tohle na dráze 24 byla už trochu infarktová záležitost :-) .
u konkretniho stroje se pouzivaji klapky na vzlet maximalne na 15° coz tady evidentne nema tady ma 5° a na tyhle klapky pristavat je silenstvi takze se jedna o vzlet vse tomu nasvedcuje jak popisuje i Vojta a to at si tvrdi kdo chce co chce :)
Evidentní vzlet...klapky v poloze 5 a navíc se obě hlavní podvozkové nohy dotýkají země a to už by při přistání měl vysunuté spoilery...nemluvě o motorech, které tady běží na plný výkon, což se při přistání většinou moc nedělá.:)
Jedná se o start. Jednak podle klapek a take podle tahu motoru, respektive vody, ktera jde od letadla. Preci jen na pristani ma motor kor v teto poloze minimalni vykon.
TOM: Lžeš !
Nehádat! Létam na těchto strojích a toto byl start !! Podívejte se na klapky .. ! Zhruba 10 až 20 Stupňů a na přistání se dává maximum ;-) takže andre007 má pravdu ;-)
Nechal sem si poslat infromaci o tehle fotce od Martina a potvrdil že je to přistání !!!
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
No tady neni o cem diskutovat. Jedna se o start, jednak podle tahu motoru, klapek a take podle toho v jake casti RWY se letadlo nachazi.