Typ letadla: | MIL1 |
Letiště: | Kyjev - Žuljany (IEV/UKKK) |
Společnost: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registrace: | CCCP-02299 |
Autor: | Petr Volek |
Datum pořízení: | 03/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3091× |
Vrtulníky v Žuljanském muzeu
Pomůžete mi někdo ohledně rozmístění a počtu posádky? Pak kde a naco se stroje MI 1 využívaly? U nás také létali, jden je ve Kbelích.
Díky
První návštěva MIGu-29 na západě někdy na konci 80-tých let byl dvoumístný stroj, kde vzadu seděl navigátor a volací znak byl Aeroflot
to peter: Aeroflot v minulej ére zastrešoval s výnimkou armády a aeroklubov všetky stroje, ktoré sa v ZSSR pohybovali vo vzduchu.
Otec hovoril že to bolo pekne šidlo... bol pilot...
Naco sluzil vrtulnik Aeroflotu? Ci to bol len zastieraci manever?
mi1 pekne! jej som vela foto nevidel. celkom nadcasove zvieratko vyzera byt:)
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To Marek Pokud se nepletu, tak standartní Mi-1 byla třímístná, kde vpředu uprostřed seděl pilot a za ním dva cestující. U školní verze Mi-1MU byla jen dvě sedadla, obě s řízením, místo pravého zadního sedadla pak byla nějaké skříň. U nás sloužilo velké množství Mi-1 u armády a pár kousků bylo u ČSA-Agrolet (mimo jiné hrály i v několika detektivkách). Velká část armádních mašin pak byla předaná k aeroklubům pro výcvik pilotů, ale tam moc dlouho nevydržely. Poslední kousky dolétaly někdy v 80.letech, osobně si pamatuji jednu zelenou "jedničku" Slov-Airu, která sloužila jako kurýrní mašina při první kůrovcové kalamitě v Jizerkách. Jinak ve Kbelích jsou nejmíň tři kusy, jedna z nich má sanitní kontejner na boku trupu, který se ale prý nepoužíval.