Typ letadla: | A340-642 |
Letiště: | Lurdy (LDE/LFBT) |
Společnost: | Iberia (IBE/IB) |
Registrace: | EC-LCZ |
Autor: | Mirek Šedý |
Datum pořízení: | 10/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 8204× |
05.10. Přílet nového A340 z Toulouse... k odstavení na letišti Lurdy. Už zde odpočívají další 2 A340 Iberia, A340 Virgin (G-VATL) a rozřezaný A340 Air Comet.
nekrasnejsi letoun a v nem letat je luxus.... opravdu tiche a pohodlne...
wow!!! krásne lietadlo, to si pridám do plánu...
Věřím tomu, že ČSA se již nikdy nezvedne. Je to podnik, který se trápí. Smiřme se s tím, že se jedná již pouze o regionálního dopravce - nezachrání to ani umouněné chartery nevyhovující A310.
Většinu cestujících dálkových linek si ČSA nechalo utéct - díky super práci managementu, který dělal pouze na sebe.
Letět s ČSA si v česku může dovolit pouze člověk za firemní peníze nebo zamšstnanci, kteří dělají vytíženost letů ČSA největší. LH létá zpáteční FRA a MUC z PRG za 2024 korun - podívejte se kolik za to chce ČSA..!
Tomy:No já jen vysvětli situaci jak to s těmi letadly je, stejně bych opáčil i komukoli jinému.Pokud si to někdo na sebe vztáhnul, tak se omlouvám.
Václav:Jedno letadlo by se nevyplatilo a zavádět dálkovou linku, tak na to v současné situaci u nás, myslím, nikdo nemá, protože za ceny , které si představuje český zákazník to je asi nemožné.Pokud by měla být cena lidová, musela by ta linka být provozována několikrát denně a na to tu opravdu asi není trh.
Nemohu si pomoci, ale mít alespoň jedno letadlo pro dálkové linky by pro ČSA měla být povinnost - samozřejmě nové letadlo a zálohu by klidně mohla tvořit A310, jinak se ČSA budou dále deklasovat na úroveň regionálního dopravce. Cesta z krize rozhodně nevede a nepovede přes oklešťování činností, to je spíš cesta k rychlé záhubě, cestovky a pasažeři mají o dálkové lety zájem, tak kde je problém???
Petr Popelář: pri všetkej úcte k Vám, môžem vedieť, prečo na Jakubovu ironickú poznámku reagujete opäť len poukázaním na to, že my sme tí horší, ktorí nemajú čo hovoriť? Stačilo by napísať: logika ČSA je správna alebo, že má pravdu, to je všetko. Netreba za každou negatívnejšou poznámkou, ktorú si dovolí utrúsiť slovenský návštevník tohto webu, hľadať útok na samotnú českú štátnosť.
Jakub:LH má bezva filozofii, kabina cestujících vždy jako nová........prostě priorita.
...jinak o tom a podobnem probihaji docela zive diskuze:
www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4526891/
Iberia has two A340-600 stored at Toulouse, there is a brand new A340-600 stored at Lourdes, also two new A319-100 stored in Hamburg and two new A320-200 stored in Toulouse
www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4514989/
VS To Ground 2 X A346 and 1 X 744
www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4586184/
IB made an offer to Air Comet to acquire 3 A330 in exchange for taking over their debt with employees. However, the offer was refused by Air Comet (which is in dire need of cash to face upcoming payments). Air Comet is currently in financial trouble, not having payed its employees for several months...
H@nz: Asi uz nejsou rentabilni a jelikoz se jedna o jedny z prvnich A340 vyrobenych 1993 +/-, dochazi na ne pomalu rada...
Celkem 27 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
taková škoda nechat ho 5 měsíců zahálet na zemi