Typ letadla: | Z50LS |
Letiště: | Moravská Třebová (LKMK) |
Společnost: | LSC Aeroklubu Čech a Moravy |
Registrace: | OK-RRD |
Autor: | Robert Kolek - lojza |
Datum pořízení: | 08/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3021× |
07.08. Plnokrevník z českého chovu.
Zajímavé že Extra používá stejné motory jako má Z-50LS a ty novější mají jen o 30 vyhublých amerických poníků víc. Co se sucharů týká nejsou na tom o mnoho lépe protože mají standardaně jen o 60 víc ale jsou i o dost hmotnější. Samozřejmě se najdou i upravené motory na 430hp ale platí za to směšně malou životností. Mimo to Lycoming uměl akrobacii už dávno před tím, poněvadž jiné motory nejsou.
Pěkná blbost...! Z 50 byla na vrcholu od svého zrodu v r.1975 až do začátku 90.-tých let.Celých zhruba patnáct let. A i v devadesátých létech patřila ke špičce. Vaz ji zlomil nástup moderních technologií (Extra 300, poté Sučka). Akrobacie se tehdy začala ubírat směrem, kde Z 50 díky své konstrukci (kov, slabý motor, dolnoplošník) nestačil - silové prvky, hlavně hodně autorotačních.
to andre: a co si měl Mikula nechat poradit od pilotů?
Pěkná.Jen škoda,že si paličák Mikula nenechal poradit od pilotů a to éro bylo na vrcholu prakticky v době svého zrodu.Nikdo jí ale nemůže upřít úspěchy a i po letech jí to sluší.Krom toho myslím,že padesátka má hlavní zásluhu na tom,že se Lycoming naučil akrobacii.
hmm, toto bola super masina... zenit uz ma sice za sebou, ale stale je top. Skoda, ze neexistoval nastupca...
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
No, ale stejne je na ni v podivani Flying Bulls uzasna podivana a na to jeste zatim nikdo s Extrama s Suckama nema. Bohuzel je en otazka, kdy ten rozdil dozenou.
www.facebook.com/photo.php?fbid=276113129068436&set=a.276111749068574.80420.100000092537289&type=3&theater