Typ letadla: | B737-522 |
Letiště: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Společnost: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registrace: | LY-AWG |
Autor: | Gurjewitsch |
Datum pořízení: | 07/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3953× |
31.07.
a celá záhada okolo lcd je vyriešená.... celé sky europe má úplne iné problémy, po zákaze lietať z Viedne to vyzerá na RIP...
zhrnul by som to asi takto: tie obrazovky sú zapnuté, len vzhľadom na to že som použil blesk, to vyzerá tak ako to vyzerá :D
to wortex:
Pozná se to jednoduše: Při trvalém používání CRT se na čekní sklo obrazovky vypaluje obrys toho co je zobrazováno. CRT funguje jako televize tzn. klasické řádkování (základy elektrotechniky). Věřím že éro je plně funkční, ale ta estetika má taky něco do sebe. A nezlob se na mě to horní CRT už má toho celkem dost a je zralé jít do věčných lovišť
Vypálená obrazovka: (myslim) i když je vypnutá tak lze poznat co je na ní zobrazeno - je to tam ,,vypálené" (viz levá horní obrazovka -umělý horizont a kompas nebo co to je)
Jinak já osobně nic proti staré technice nemám. Co je staré nemusí být špatné, někdy i naopak.
Spíše by mě v tomto případě znepokojovaly ty žluté kabely nad štítkem CAT II.
Len pre doplnenie par fotiek na porovnanie...ci najdete podobnost... :)
www.planes.cz/cs/photo/1035650/b737-522-unknown-smart-wings-tvs-qs-split-spu-ldsp/
www.planes.cz/cs/photo/1000747/b737-522-ok-swv-smart-wings-tvs-qs-praha-ruzyne-prg-lkpr/
Hmmmmm....dnes je to tu jeden znalec vedla druheho... :)
CRT EFIS obrazovky su na 737 tak isto pripustne ako LCD.
Ten "nejaky modul z jineho typu" je ovladanie radaru a je na kazdej masine. A ze ma inu farbu...Boeing dodava mnozstvo ovladacich panelov v cockpite v sedej aj v hnedej a pritom su to uplne zhodne suciastky....Ze ste este nevideli hnedy cockpit na 737...tiez nevadi...ma ho 757/767a par skriniek je holt zhodnych...tomu sa vravi standardizacia. Je to tak aj v pripade EFISu na fotke. Kazdy diel namontovany na lietadlo sa musi v prvom rade zhodovat s tym co pripusta vyrobca v katalogu suciastok....pri vybere sa obvykle prihliada skor na to ci je konkretne typove cislo nahradneho dielu namontovatelne na to ci ono lietadlo ako na to ci ma inu farbu. Inak povedane lepsie mat dvojfarebnu pristrojovku ako masinu na zemi.
Na fotke je bezny cockpit postarsej 737 ktoremu nic nechyba. To ze mozno uraza esteticke citenie par ludi este neznamena ze je menej funkcny a bezpecny ako fungl nova masina.
P.S. Zoltan ako vies z tejto fotky rozpoznat ci je obrazovka vypalena alebo nie?????
Tom Air: Wizz a Sky nejde srovnavat, Wizz je asi 3x vetsi a 20x kapitalove silnejsi...
Nechápu některé nové letecké společnosti, které hned zkraje své činnosti naleasují nová drahá letadla - asi jsem ze staré školy, ale mám za to, že by si člověk měl pořizovat jen to, na co si vydělá. Potom to dopadá takhle. Jsem zvědav, jak dlouho se bude novýma letadlama chlubit ambiciózní Wizz Air - tam mi to přijde jako stejná písnička v bledě modrém...
jj na te fotce je těch detailů více, štítek s imatrikulací, obrazovky nejspis z jineho typu, vrchni vypálená, na středním panelu taky nějaký modul z jiného typu + bezva kalkulačka..:-) moc důvery to ve mě nebudí
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Obrazovky už predsalen majú dačo za sebou, na funkčnosti im to ale neuberá. A čo sa týka tých žltých káblov, je to úplne normálne na každej 737-mičke. Na tejto fotke je ich ale viac vidieť ako na iných, keďže je fotená z tohoto uhla.