Typ letadla: | TU134A-3 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Ukraina Air Enterprise (UKN) |
Registrace: | UR-65556 |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 01/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3177× |
02.01. Za povšimnutí stojí obláčky prachu z podvozkových brzd.
U 737 se ale kola příďáku zastaví o nějaké bloky po zasunutí podvozku. Ale nejsem si jistej
To PM: No, to bych neřekl, na příďáku brzdy nejsou - aspoň např. u 737 a pochybuji že u Túčka je to jinak.... takže "trmu vrmu" to bude dělat tak či onak.
no to je tělíčko paráda
Otázku určuje otazník, takže nie, nebola. Až poznáte aku trmu vrmu robí pod zadkom predný podvozok kým kolesá ostanu stáť, budete aj vedieť, prečo sa to robí. :-)
To bola otázka, alebo len konštatovanie? :o)
Každopádne velmi pekný záber :)
Před zatažením se kola hlavního podvozku musí zabrzdit.
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
tukanmb: Samozřejmě, že přední kola u Tu134-A brzděná nejsou. Proto při snižujících se otáčkách kol po odpoutání od země přední podvozková noha silně vibruje. Nejvíce právě ve chvílích, kdy vrátka podvozkové šachty jsou již uzavřena.Pilot řídící brzdí po vzletu kola podvozku hlavního. Celý systém je tak méně namáhán a pro papíky je let příjemnější. Vzhledem k negativnímu vzepětí křídel je podvozkový systém vysoký.