Typ letadla: | B737-45S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-EGP |
Autor: | Petr Popelář |
Datum pořízení: | 01/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5191× |
Finále RWY 06.
APU se obvykle nahazovalo i na Tu-134A, aby po vypnutí motorů u gejtu měli papíci a PP co dýchat. Navíc je tma a pod proudem musí být osvětlení a další zařízení. Nechat u gejtu papíky, byť jen dvě minuty potmě než je připojen pozemní přívod el. proudu, je přímo diagnóza. Palubní baterie se k potřebnému osvětlení nepoužívají. U moderních letadel to zřejmě je stejné.
U konkurence se APU nahazuje kvuli proverovani schopnosti ETOPS i na dlouhych NON-ETOPS letech, coz nepredpokladam ze by byl pripad 737-400, 500 CSA.
FL360 nastavení dostupné výšky pro přetlakování.
co znamená v pravo nahoře na displeji číslo 36000 ??
spis je to neco malo pres 300 st. :)
je to takova ta silnejsi rucicka na fotce primo pod modrym tablem asi tak 2cm. Pri spousteni APU se proveruje schopnost studeneho startu-po ctyrech hodinach je jiz velmi studene...
TO modre svetlo vidim len tych 220 st.Celsia nikde nevidim, a naco je dobre ze sa to APU po 4 hodinach spustii?
to Peter: protoze na overhead panelu prosvita modre tablo APU GEN BUS OFF a taky podle toho,ze kousek pod nim na indikatoru teploty vystupnich plynu z APU je videt cca 220 st.Celsia, cili APU bezi.U konkurence existuje program, ktery ma monitorovat schopnost nahozeni APU pri 4 a vice hodin trvajicich letech. APU se proste po ctyrech hodinach letu nahodi a necha se jiz bezet az na zem, aby se zbytecne necyklovalo jeste vic.Mozna i u CSA existuje podobny duvod...
mě deprimuje jak se v těchhle fotkách každej rejpe a hledá senzaci.
Já ty malý čísílka ani nepřečtu :D
Celkem 25 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ano,APU se nahazuje, ale obvykle az po vyjeti z drahy.